تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۷۷۳۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترکیب تیم وزنه برداری خوزستان در رقابت های قهرمانی مشخص شد
ترکیب تیم وزنه برداری خوزستان برای حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور مشخص شد.

سید علیرضا قریشی بیان کرد: مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان ایران و انتخابی تیم ملی از روز یکم تا ششم بهمن با حضور تمام استان های کشور به میزبانی امیدیه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه خوزستان با یک تیم کامل و متشکل از 10 وزنه بردار در این مسابقات شرکت می کند افزود: در دسته 55 کیلوگرم علیرضا منصوری و در دسته 67 کیلوگرم ابوالفضل جمعه پور در این رقابت ها حضور دارند؛ همچنین در دسته های 81 و 89 کیلوگرم به ترتیب علی مکوندی و ابراهیم بهرامی برای تیم خوزستان به روی تخته می روند.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: در دسته 96 کیلوگرم رضا دهدار و افشین طاهری و در دسته 102 کیلوگرم نیز علیرضا دهقان و سید ایوب موسوی دیگر وزنه برداران خوزستانی حاضر در این مسابقات هستند؛یاسین باقری و سید جلال قریشی نیز در دسته 109 کیلوگرم به روی تخته می روند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این رقابت ها به دنبال قهرمانی هستیم سعی کردیم از وزنه بردارانی استفاده کنیم که در رنکینگ مدال قرار بگیرند و بیشترین امتیاز را برای تیم استان کسب کنند به همین دلیل لزومی ندارد در تمام اوزان شرکت کننده داشته باشیم.

قریشی در خصوص وزنه برداران خوزستانی شرکت کننده در جام فجر گفت: با توجه به نزدیکی رقابت های بین المللی جام فجر اسامی 10 وزنه بردار خوزستان را برای فدراسیون جهانی ارسال کردیم.

وی گفت: اگر چه نام 10 وزنه بردار را اعلام کردیم اما فقط در هفت وزن می توانیم شرکت کنیم. با توجه به اینکه مسابقات جام فجر گزینشی المپیک است طبق قانون تنها در هفت وزن برگزار می شود. در این رقابت ها علاوه بر تیم منتخب خوزستان، تیم ملی کشورمان حضور خواهد داشت.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان در خصوص وضعیت سید ایوب موسوی دارنده نشان برنز جهان بیان کرد:سید ایوب در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، این وزنه بردار دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و تمریناتش روز به روز بهتر می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار