تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۷۷۳۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
40 درصد مشاغل مزاحم اهواز در اختیار صنایع خودرویی است
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اهواز گفت: 40 درصد مشاغل مزاحم اهواز در اختیار صنایع خودرویی است از همین رو هدف ما خارج کردن این صنایع به خارج از شهر می باشد.

صولت احمدی در دومین نشست مشترک کارگروه‌های تخصصی ساماندهی مشاغل و محصولات کشاورزی شهرداری‌های کشور در اهواز گفت: انتقال مشاغل خدمات خودرویی به بیرون از شهر ضمن تسهیل خدمت‌رسانی به شهروندان به کاهش آلودگی زیست محیطی نیز کمک می کند. 

وی یادآور شد: با همکاری بخش خصوصی در سال های گذشته اقداماتی برای راه اندازی مجمتع بنکداران، نمایشگاه خودرو ، بازار آهن فروشان صورت گرفته است.

احمدی با تاکید بر لزوم جابجایی برخی دیگر از مشاغل مزاحم تصریح کرد : یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام پروژه شهرک مصالح‌فروشان و سنگ‌ فروشان است که امیدواریم با ساخت آن در زمینه رفع مشاغل مزاحم اقدام موثری صورت گیرد.

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اهواز با اشاره به لزوم احداث 48 بازار محله‌ای برای عرضه میوه و تره‌بار خاطر نشان کرد: احداث میدان‌های مرکزی و مجتمع‌های فناوران واحدهای صنفی مربوط به خدمات خودرویی از دیگر برنامه های در دست اجرا است.

وی افزود: کیوسک داران فعال در سطح شهر اهواز از سال 1390تاکنون قرارداد جدیدی با شهرداری منعقد نکرده بودند اما در سال جاری با همکاری اتحادیه کیوسک داران و اتاق اصناف با 12درصد این کیوسک داران قرارداد منعقد جدید شده است.

طبق تعریف مشخص شده در قانون مشاغلی که دارای آلودگی صوتی، بصری و محیط زیست باشند جزء مشاغل مزاحم تلقی می شوند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار