تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۷۷۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
11 کشور خارجی برای حضور در جام تختی اعلام آمادگی کردند
دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: 11 کشور صاحب نام کشتی فرنگی جهان برای حضور در رقابت های بین المللی جام تختی اعلام آمادگی کردند.

محمدامین کجباف روز جمعه اظهار داشت : با توجه به اعتبار رقابت های بین المللی جام تختی، با هماهنگی فدراسیون بیش از یکصد کشتی گیر خارجی در قالب 11 تیم در رقابت های جام تختی به رقابت می پردازند.

وی افزود: در این مسابقات تیم های چین، ارمنستان، صربستان، فلسطین، سریلانکا، گرجستان، ترکیه، مصر، قزاقستان، کرواسی و کوبا شرکت می کنند و احتمال حضور تیم روسیه نیز در این رقابت ها وجود دارد.

دبیر هیات کشتی خوزستان با بیان این که 6 تیم از ایران در این رقابت ها حضور دارند افزود: علاوه بر تیم ملی بزرگسالان، تیم های ملی جوانان و امید کشورمان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی گفت: این رقابت ها در سالن 2 هزار و 500 نفری شهید سروندی اندیمشک برگزار می شود؛ عملیات ساخت این سالن تکمیل شده و از هر لحاظ آماده برگزاری این مسابقات هستیم.

کجباف با بیان این که خوزستان و اندیمشک قطب کشتی فرنگی ایران هستند، افزود: با همکاری استاندار و اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین مسئولان شهرستان اندیمشک، برای برگزاری با شکوه این رقابت ها تمام تلاش خود را متمرکز می کنیم. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار