تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۱:۵۶
کد خبر: ۱۷۷۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عباس پاپی ‌زاده پالنگان نماینده دزفول شد
کار شمارش آرا در حوزه انتخابیه دزفول به پایان رسید و عباس پاپی زاده موفق شد با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده وارد مجلس شورای اسلامی شود / پاپی نژاد بیش از 58 هزار رای و محمدعلی قاسمی بیش از 48 هزار رای از مجموع آرای ماخوذه در این حوزه را به خود اختصاص دادند. نماینده مردم دزفول در مجلس هشتم، علیرضا آوایی بود که ورود او به رقابت های مجلس نهم به تائید شورای نگهبان نرسید
کار شمارش آرا در حوزه انتخابیه دزفول به پایان رسید و عباس پاپی زاده موفق شد با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده وارد مجلس شورای اسلامی شود.

 ۲۸۸ شعبه اخذ رای، برای دومین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دزفول در نظر گرفته شده  بود که در این میان ۱۵۹ شعبه در مرکز حوزه دزفول،۶۰ شعبه در بخش مرکزی، ۲۷ شعبه در بخش شهیون،۲۰ شعبه در بخش سردشت،۲۲ شعبه در بخش چغامیش کار جمع آوری آرای مردم را به عهده داشتند.

در نهایت با پایان شمارش آرا در حوزه انتخابی دزفول از 107 هزار و 497 رای صحیح عباس پاپی زاده پالنگان با 61 هزار و 779 رای وارد مجلس شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس هشتم، احمد آوایی بود که ورود او به رقابت های مجلس نهم به تائید شورای نگهبان نرسید.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
علی شیرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
1
2
سلام" آقای نماینده من متاسفم برانون...."یه تار موی آوایی صدتا شما رو می ارزید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
باسلام خدمت جناب مهندس پاپی زاده
خواهشا از طریق شهرداری،شورای شهر،فرمانداری و... پیگیری فرمایید

در رابطه با موضوع زمینهای چهل هکتاری معروف به طرح دزبار که پس از یک دهه هنوز در هاله ای از ابهام میباشد:

خانواده های زیادی از شهروندان دزفولی به امید خانه دار شدن در این طرح شرکت کردند که غافل از کلاهبرداری عده ای سودجو مبلغی را که از طریق فروش ماشین خود ویا مقدار طلای همسر و پس انداز ناچیزی که حاصل تلاش وزحمات چندین وچند ساله خود در این اقلیم طاقتفرسا تهیه کرده بودند سرمایه گزاری کرده اند.
بعد از پیگیریهای زیاد و رو انداختن به مسولین مختلف ودر جریان گزاشتن تمام نهادها متاسفانه ومتاسفانه هیچ نهادی هنوز خبری خوشحال کننده ویا امیدوارکننده به این قشر زحمتکش که زمینی را خریداری کرده ومحدوه آن حتی مشخص است وفقط میخواهند که تفکیک شوند وطبق سند واگزار شوند، نداده وپس از سالها این درو آن درزدن مرتب به وعده های امروزوفردا چشم دوخته اند.

وسلام
:
:
:
آخرین اخبار