تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۷۷۴۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تولید انرژی برق نیروگاه رامین اهواز از مرز7 میلیون و 880 هزار مگاوات گذر کرد
این نیروگاه با تولید 821 هزار و 130 مگاوات ساعت در آذرماه توانست میزان تولید انرژی برق در 9ماهه سال جاری خود را به 7 میلیون و 883 هزار مگاوات ساعت برساند
خوزنیوز: این نیروگاه با تولید 821 هزار و 130 مگاوات ساعت در آذرماه توانست میزان تولید انرژی برق در 9ماهه سال جاری خود را به 7 میلیون و 883 هزار مگاوات ساعت برساند.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز؛ ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: تولید پایدار انرژی برق در طول سال بویژه در فصل تابستان مهمترین هدف و رویکرد ما در این مجموعه است و در تابستان سال جاری نیز توانستیم با تکیه بر تجربه و همت تلاشگران این نیروگاه یکی از پرچالش ترین ایام سال را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
 
وی گفت: کاهش دمای هوا و تقاضای مصرف انرژی برق فرصت مناسبی جهت انجام تعمیرات واحدهای نیروگاهی، تقویت و حفظ آمادگی واحدها و رفع چالشهای تولید است و طی ماههای اخیر ضمن اجرای تعمیرات اساسی واحد 305 مگاواتی شماره 4 ، رفع مشکلات سایر واحدهای تولیدی را نیز بصورت دوره ای در حال اجرا داریم. 

 وی با اشاره به افزایش 4 درصدی تولید آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 96 افزود : در چنین شرایطی نیز توانستیم با تولید 821 هزار  و 130 مگاوات ساعت در آذرماه امسال ، میزان تولید انرژی برق در 9ماهه سال جاری خود را به 7 میلیون و 883 هزار مگاوات ساعت برسانیم.

محمدی همچنین میزان متوسط قدرت لحظه ای تولید این نیروگاه را 283 مگاوات اعلام نمود و از افزایش 15 مگاواتی این میزان در آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
:
:
:
آخرین اخبار