تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۷۷۴۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ریزش کوه سه راه روستایی را در دهدز مسدود کرد
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهدز گفت:راه ارتباطی سه روستای دهدز به دلیل ریزش کوه به درون این راه های روستایی مسدود شده است.

کیوان آبسته روز شنبه افزود: بارش‌ شدید باران در چند روز گذشته موجب چندین مورد ریزش سنگ از کوه، و مسدود شدن راه روستاهای کُرلا ، برآفتاب موسوی‌ها و جوکار از توابع دهدز شد.

وی گفت: هم اکنون ماموران راهداری در حال ریزش برداری این نقاط هستند و پیش بینی می شود تا عصر امروز و فردا این مسیرها بازگشایی شود.

آبسته از یخ زدن برخی جاده‌های روستایی دهدز پس از برف و سرمای جمعه شب خبر داد و ادامه داد: راه برخی روستاها مانند حاجی کمال و دریاس دچار یخ زدگی شده بود که صبح امروز با نمک‌پاشی مسیر مشکل آنها برطرف شد.

رییس راهداری دهدز از ادامه انسداد راه روستاهای لنده و صحرا خبر داد و بیان کرد: بازگشایی راه این روستاها با توجه به حجم بالای برف موجود در آنها به حدود 10 روز زمان در روزهای آفتابی نیاز دارد که با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تاکنون مسیر نشده و در نخستین فرصت نسبت به بازگشایی این مسیرها اقدام می شود. 

بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه در شرق خوزستان واقع است؛ این بخش در قسمت کوهستانی خوزستان واقع شده و در ماه های سرد سال شاهد بارش برف است.

دهدز با مساحت تقریبی یک هزار و 321 کیلومتر مربع دارای جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر است که در سه دهستان دهدز،دنباله رود شمالی و دنباله رود جنوبی متشکل از 103 روستا ساکن هستند. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار