تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۷۷۴۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی؛
آذربایجان، مصر و چین با ترکیب کامل در جام تختی حاضر می شوند
دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: تیم های آذربایجان، مصر و چین با ترکیب کامل در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی حاضر می شوند
دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: تیم های آذربایجان، مصر و چین با ترکیب کامل در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی حاضر می شوند.

محمدامین کجباف اظهار داشت: با توجه به اعتبار و سطح رقابت های بین المللی جام تختی تیم های آذربایجان، مصر و چین هر کدام با حضور 10 کشتی گیر در این مسابقات شرکت می کنند.

دبیر هیات کشتی خوزستان با بیان این که تیم صربستان یکی از قدرت های کشتی فرنگی جهان با 2 کشتی گیر در جام تختی حاضر می شود گفت: همچنین تیم های کرواسی، سریلانکا و قزاقستان به ترتیب با سه، چهار و سه کشتی گیر در این رقابت ها حاضر می شوند.

وی افزود: تیم های ارمنستان و فلسطین نیز به ترتیب با پنج و یک کشتی گیر در مسابقات جام تختی شرکت می کنند؛ تعداد کشتی گیران تیم های گرجستان و ترکیه هنوز مشخص نشده است. 

کجباف با بیان این که ایران با 60 کشتی گیر در قالب 6 تیم در این رقابت ها حضور می یابد، گفت: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به همراه پنج تیم بزرگسال از کشورمان در این رقابت ها به روی تشک می روند.

وی عنوان کرد: 16 کشتی گیر خوزستانی در رده بزرگسالان و سه کشتی گیر در رده سنی جوانان در این پیکارها حضور دارند.

رقابت های بین المللی جام تختی روزهای 4 و 5 بهمن ماه در شهرستان اندیمشک برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار