تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۷۷۴۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسیر ارتباطی 22روستای اندیکا بازگشایی شد
رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اندیکا گفت: مسیر ارتباطی 22 روستای اندیکا با احداث پل اضطراری در منطقه شیمبار بالا در این شهرستان، بازگشایی شد.

کورش دهنو شنبه شب بیان کرد: پل ارتباطی این روستاها دوشنبه شب هفته گذشته بر اثر سیلاب تخریب شد که تیم های راهداری پس از دریافت گزارش، به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بازدید کارشناسان تصمیم به احداث یک پل اضطراری با لوله فلزی گرفته شد و پس از انتقال مصالح و تجهیزات، حدود ساعت سه بامداد روز چهارشنبه مراحل نصب پل انجام شد و تردد در این مسیر برقرار شد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اندیکا ادامه داد: این پل فلزی هم در مقابل شدت سیلاب دوام نیاورد و بعد از ظهر روز چهارشنبه مجددا تخریب وی افزود:بعد از پایان بارندگی ها شنبه شب این پل اضطراری مجددا ترمیم شد و زیر بار ترافیک رفت.

تخریب پل منطقه شیمبار بالا بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه در دوشنبه شب هفته گذشته ، موجب قطع ارتباط 22روستای بخش چلو با مرکز شهرستان اندیکا شد.

جاده اندیکا شهرکرد نیز از روز یکشنبه هفته گذشته به دلیل بالاآمدن آب رودخانه شیمبار تا روز سه شنبه مسدود اعلام شده بود اما با توجه به بارش سنگین برف ممنوعیت تردد در این محور تا امروز ادامه داشت.

اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه، دارای سه بخش و با جمعیت حدود 80 هزار نفر در شمال شرق خوزستان قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار