تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۷۷۴۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف 30 میلیارد کالای قاچاق از یک انبار در آبادان
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف انبار انواع پارچه و لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق به ارزش 30 ميلیارد ريال در شهرستان آبادان خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف انبار انواع پارچه و لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان آبادان خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در آبادان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

سردار عباس زاده ادامه داد: در بازرسی از انبار مذکور 275 طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق، 240 هزار عدد انواع محافظ صفحه تلفن همراه (گلس) کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش ریالی کالای مکشوفه 30 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد، گفت: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.
:
:
:
آخرین اخبار