تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۷۷۵۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
70 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در خرمشهر پرداخت شد
رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر گفت: 70 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر طی امسال به متقاضیان پرداخت شده است.

غلامعباس بهرامی روز یکشنبه اظهار داشت: این میزان تسهیلات در قالب 50 طرح شامل 29 طرح اشتغالزایی روستائی و 23 طرح فراگیر پرداخت شده است.

وی عمده طرح ها را در بخش صنوف، کشاورزی، گردشگری و میراث فرهنگی ، بهداشت و درمان بیان کرد و گفت: تسهیلات پرداخت شده ویژه روستائیان چهاردرصدی و وام های فراگیر 18 درصد بوده و درصورتی که وام گیرندگان به تعهدات خود عمل کردند به هشت درصد کاهش می یابد.

بهرامی با بیان اینکه خرمشهر رتبه چهارم پرداخت وام های فراگیر در استان خوزستان را دارد گفت: در این راستا بالغ بر 400 فرصت شغلی مستقیم و یکهزار اشتغال غیرمستقیم روستایی و فراگیر در شهرستان خرمشهر ایجاد شده است.

وی در ادامه به تشریح عملکرد حوزه تعاون این اداره پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار شرکت تعاونی در بخش های کشاورزی و خدمات در این شهرستان تشکیل شده و در این رابطه 200 نفر ساعت آموزش ارائه شد. همچنین در این مدت 200 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و کارکنان شرکت نفت ، آموزش های کارآفرینی و اشتغال را فراگرفتند.

اشتغال مهمترین مطالبه جوانان خرمشهری است. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار