تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۷۷۵۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان خبرداد:
توزیع 2336 تن گوشت گرم و منجمد از ابتدای سال در بازار
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: به منظور تعدیل قیمت گوشت و تنظیم بازار، از ابتدای امسال تا کنون بیش از 2 هزار و 336 تن انواع گوشت قرمز گرم و منجمد در بازار استان توزیع شده است. 

هادی سلامات با اشاره به توزیع گوشت در بازار اظهار کرد: تا کنون از محل ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام 468 تن و از محل ذخایر بخش خصوصی نیز 1548 تن گوشت گوساله منجمد توزیع شده است.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد حدود 30 هزار تومان است، افزود: در حال حاضر ذخیره گوشت گوساله منجمد در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام و انبارهای بخش خصوصی بسیار مناسب است و به هر میزان که نیاز استان باشد، امکان تامین وجود دارد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته و به منظور تنظیم بازار 320 تن گوشت گوسفندی گرم وارداتی در استان توزیع شده است و روند توزیع آن نیز ادامه دارد.

سلامات عنوان کرد: قیمت گوشت گرم گوسفندی وارداتی به صورت لاشه، کیلویی 37 هزار و 200 تومان است و زمانی که به قطعات کوچکتر تقسیم می‌شود، اندکی قیمت آن افزایش پیدا می‌کند و به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وی با اشاره به ادامه روند توزیع گوشت توسط شرکت پشتیبانی امور دام در استان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بازار و افزایش قیمت گوشت قرمز گرم، در حال توزیع گوشت قرمز منجمد هستیم تا زمینه را برای تعدیل قیمت فراهم کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار