تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۷۷۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان:
فضای بخش خصوصی اهواز ملتهب است
خوزنیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان گفت: اتاق بازرگانی ایران به شائبه ی ایجاد شده در خصوص کارتهای عضويت اتاق بازرگانی اهواز پایان دهد.

سید علی بحرینی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص طی شدن روند فرایند پایش کارت هاي بازرگانی و شائبه ای که در خصوص صدور کارتهای عضویت اتاق بازرگانی، صنایع معاون و کشاورزی مطرح شده، به حضور هیئت حقیقت یاب در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اعزام هیئت حقیقت یاب به اهواز و بررسی کارتهای عضویت اعضاء اتاق بازرگانی اهواز و تهیه گزارش های لازم، اتاق ایران باید با توجه به گزارش های دریافت شده، شفاف سازی کند.

بحرینی مقدم با تاکید بر این که نیاز به اطلاع رسانی در این خصوص احساس می شود، عنوان کرد: عدم شفافیت اتاق بازرگانی ایران در این خصوص، فضای بخش خصوصی اهواز را دچار التهاب کرده که اتاق ایران باید با توجه به گزارش های دریافتی، سریعا ظرف روزهای آینده نظر رسمی خود را اعلام و شفافیت را در این خصوص لحاظ کند تا آرامش به فضای بخش خصوصی برگردد.

معاون هماهنگی استاندار خوزستان ادامه داد: باتوجه به فضاي كنوني كشور وجود آرامش و تمركز در بخش خصوصي براي استفاده حداكثري از توان آنها الزاميست لذا مسئولين اتاق ايران در صورتی که متخلفین احتمالی هم در این حوزه وجود داشته باشد، بايد برخورد قانونی لازم را اعمال نمايند.

بر اساس این گزارش، به منظور شفاف سازی هرچه بیشتر و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و تقلب از هفته گذشته فرایند پایش و بازنگری کارت های عضويت اتاق بازرگانی اهواز آغاز شده است که هنوز نتایج آن اعلام نشده است و این موضوع، شائبه هایی را در بین فعالان بخش خصوصی ایجاد کرده است.
:
:
:
آخرین اخبار