تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۷۷۶۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان منصوب شد
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با صدور حکمی سید حکمت‎اله موسوی را به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان منصوب کرد.

 علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و معاون رییس جمهور با صدور حکمی سید حکمت‎اله موسوی را به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم علی اصغر مونسان،  رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور آمده است:

" نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان» منصوب می‎شوید.

اجرای برنامه‎های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه‎ریزی جهت تقویت تورهای گردشگری، افزایش کیفیت هتل‎ها و رستوران‎های سنتی و بین‎راهی، ایجاد و احداث بازارچه‎ها و فروشگاه‎های صنایع دستی، حفاظت و پاسداری از میراث ارزشمند فرهنگی ـ تاریخی و مرمت و احیاءِ بناهای تاریخی، ارتقاء سطح مهارت‎های علمی و عملی پرسنل و استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره‎گیری از توان تخصصی صاحب‎نظران، کارشناسان و منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه‎های ستادی، توجه به مسائل انسانی ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه با فرآهم کردن زمینه‎های پیشرفت شغلی کارکنان از مهم ترین شاخصه‎هایی است که انتظار می‎رود در راستای تحقق اهداف سازمان اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‎مداری، اعتدال‎گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم."

گفتنی است؛ موسوی پیش از این، سرپرستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان را بر عهده داشت. همچنین در سوابق کاری وی فعالیت به عنوان معاون میراث فرهنگی استان، مدیر دفتر فنی اداره‎کل میراث فرهنگی، و معاون توسعه مدیریت این اداره‎کل دیده می‎شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار