تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۷۷۶۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی مردمی در خوزستان
جشنواره تلاوت‌های مجلسی مردمی در خوزستان ۴ بهمن‌ماه در جلسه خانگی قاسم بستانی برگزار می‌شود.
جزئیات برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی مردمی در خوزستانسیدجاسم موسوی، مسئول دارالقرآن چهارده معصوم آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز   با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره تلاوت مجلسی مردمی اظهار کرد: این جشنواره در استان خوزستان، پنج‌شنبه ۴ بهمن‌ماه در جلسه خانگی دکتر قاسم بستانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در این جشنواره هفت دقیقه فرصت دارند تا تلاوت مجلسی خود را ارائه دهند، انتخاب آیات با قاری است. مقرر شده حداقل ده نفر و حداکثر پانزده نفر از سراسر استان خوزستان در این جشنواره شرکت کنند. افرادی که قصد شرکت در جشنواره را دارند در محل برگزاری برای ثبت‌نام حضور پیدا کنند. 

موسوی گفت: نحوه برگزاری این جشنواره به این صورت است که شنوندگان و مردم که در این جشنواره حضور دارند به قاری امتیاز می‌دهند. البته استاد جلسه (دکتر بستانی) در جشنواره دارای حق رأی بالایی است به این صورت که هر یک رأی وی معادل ده رأی است.

مسئول دارالقرآن چهارده معصوم آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بیان کرد: جشنواره از ساعت ۲۰ تا ۲۲ با شرط سنی بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود که برگزیده آن به مرحله فینال که در تهران برگزار می‌شود راه خواهد یافت. هیئت صاحب‌الزمانی‌های قم با همکاری دارالقرآن چهارده معصوم آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز این جشنواره را برگزار می‌کنند.

:
:
:
آخرین اخبار