تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۷۷۶۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارکنان متروی اهواز همچنان منتظر پرداخت حقوق هستند
جمعی از کارکنان قطار شهری اهواز برای هشتمین روز پی در پی در مقابل ساختمان شرکت قطار شهری اهواز حاضر شده و خواستار پرداخت معوقات خود شدند.
 حدود یکصد نفر از کارکنان متروی اهواز می گویند 17 ماه حقوق از پیمانکار این پروژه طلبکار هستند.
این کارکنان از پاسخگو نبودن مسئولان و عدم حضور آنها بین کارکنان برای رسیدگی به خواسته های مطرح شده ، انتقاد کردند.
یکی از این کارگران گفت: حدود یکماه پیش مبلغ هشت میلیون ریال به حساب کارکنان واریز شد اما اینگونه پرداخت مطالبات مشکلات مالی ما را حل نمی کند.
وی افزود: علاوه بر کارگران اجرایی و واحدهای تاسیسات، از روز دوشنبه هفته گذشته کارکنان حراست قطار شهری نیز در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق معوق خود دست به تجمع زده اند.
وی ادامه داد: پرداخت یک ماه حقوق مشکل کارگران را حل نمی کند ما انتظار داریم تا پیش از عید بخش عمده ای از این مطالبات را پرداخت کنند.
این کارگران چندی پیش نیز با پهن کردن سفره های خالی مقابل ساختمان قطار شهری اعتراض خود را نشان دادند.
مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با مقصر دانستن شرکت کیسون به عنوان پیمانکار این پروژه گفته بود:سازمان قطار شهری هیچ بدهی به شرکت کیسون ندارد که مبلغی به این شرکت پرداخت کند.
شهرام شاهین زاده افزود: با این وجود به خاطر رفع بخشی از مشکلات کارگران اعلام آمادگی کردیم که اسناد خزانه در اختیار این شرکت قرار دهیم تا بدهی خود را به کارگران پرداخت کند.
وی گفت: شرکت کیسون حاضر به پذیرش این اسناد نیست و خواستار پرداخت وجه نقد از سوی سازمان قطار شهری است درحالی که در تمام کشور به دستگاه های اجرایی اسناد خزانه پرداخت می شود.
به گزارش ایرنا 13 سال پیش که کلنگ پروژه قطار شهری اهواز بر زمین زده شد، مجریان نوید روزهایی در آینده نزدیک برای کاهش بار ترافیکی در شهر اهواز را دادند اما تنها ثمره آن تاکنون حفاری در نقاط مختلف شهر، و کندی پیشرفت پروژه بوده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار