تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۷۷۶۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمعی از کارگران پالایشگاه بیدبلند خواستار بازگشت به کار شدند
تعدادی از کارگران فاز 2 پالایشگاه بیدبلند شهرستان بهبهان برای دومین روز به تعدیل شدن خود اعتراض کرده و خواهان بازگشت به کار شدند.
فرماندار شهرستان بهبهان دراین باره توضیح داد: پالایشگاه بیدبلند در مرحله بهره برداری قرار دارد به همین دلیل تعدادی از نیروی انسانی که در مراحل ساخت پروژه فعالیت داشتند ، تعدیل می شوند.
محمد حری در پاسخ به این سوال که آیا این افراد مطالبات عقب افتاده ای نیز دارند یا خیر، بیان داشت: مطالبات این کارگران پرداخت شده و تمام کارگرانی که تا شهریور ماه سال آینده همزمان با بهره برداری پالایشگاه ، تعدیل می شوند نیز مطالبات خود را بدون تاخیر دریافت می کنند.
رئیس شورای تامین شهرستان بهبهان خاطرنشان کرد: خواسته تجمع کنندگان بکارگیری آنها در پالایشگاه است درحالی که این افراد باید در دیگر پروژه ها جذب و مشغول بکار شوند.
فرماندار بهبهان با اشاره به پایان این تجمع یادآور شد: روز گذشته تعداد 30 نفر از کارگران تعدیل شدند و در آینده نیز پالایشگاه بیدبلند با تعداد دیگری از این نیروها همزمان با پایان قرارداد تسویه حساب می کند.
وی تعداد نیروهای انسانی شاغل در این پروژه گازی را بین هشت تا 10 هزار نفر اعلام کرد.
شرکت ملی گاز و بانک صادرات ایران بهمن سال ٨٩ قراردادی امضا کردند که ساخت پالایشگاه بید بلند ٢ و واحد استحصال اتان در پالایشگاه پارسیان را شامل می شود.
فرآورش روزانه 57 میلیون متر مکعب گاز، تولید یک میلیون و 5٠٠ هزار تن اتان برای تحویل به پتروشیمی گچساران، همچنین تولید یک میلیون و 5٠٠ هزار تن گاز مایع (ال.پی.جی) و 4٠٠ هزار تن مایعات گازی، محصولات پالایشگاه بیدبلند ٢ خواهد بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار