تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۷۷۶۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سارقان حرفه ای در اهواز و رامهرمز دستگیر شدند
فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: باند سارقان احشام با 12 فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

سرهنگ مراد ظاهری افزود:به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی روستاهای این شهرستان، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 12 رامهرمز با اقدامات تخصصی و راه اندازی گشت نامحسوس باند چهار نفره سارقان احشام را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وی ادامه داد: سارقان پس از تحقیقات فنی و پلیسی، برابر شواهد و مستندات راهی جز بیان حقیقت نداشتند و لب به اعتراف گشوده و به 12 فقره سرقت احشام در شهرستان رامهرمز اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی داده شدند.
فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: با توجه به اینکه بیشتر سرقت ها در ساعات پایانی شب رخ می دهد، سرکشی مداوم و مستمر از محل نگهداری احشام ، محکم سازی و استفاده از درب و پنجره آهنی و قفل محکم محل نگهداری احشام موجب می شود که سارقان در اهداف خود ناکام بماند.
همچنین در 26 دی امسال فرمانده انتظامی هفتکل از دستگیری سارق حرفه ای احشام با 14 فقره سابقه سرقت در این شهرستان خبر داده بود.

** سارق حرفه ای با 15 فقره سرقت در اهواز دستگیر شد
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز نیز از دستگیری یک سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو با 15فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمدسعید یاری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس هنگام گشت زنی نامحسوس و هدفمند یک سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ یاری گفت: متهم در تحقیقات پلیس به 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرد.
وی افزود:متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار