تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۷۷۶۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سالن شهید سروندی اندیمشک با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از افتتاح سالن 2500 نفری شهید سروندی اندیمشک با حضور وزیر ورزش و جوانان همزمان با افتتاحیه مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در چهارم بهمن ماه خبر داد.
  افشین حیدری اظهار کرد: سالن سروندی اندیمشک پس از گذشت سالها با حمایت وزیر ورزش و جوانان، استاندار خوزستان و پیگیری نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان به سرانجام رسید و روز پنجشنبه چهارم بهمن ماه با حضور وزیر ورزش به افتتاح می رسد.

وی با بیان اینکه رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از چهارم بهمن‌ماه به مدت دو روز به میزبانی سالن شهید سروندی اندیمشک برگزار خواهد شد، افزود: مراسم افتتاحیه این رقابتها با حضور وزیر ورزش و جوانان، سرپرست فدراسیون کشتی و جمعی از مسئولان استان انجام می شود.

حیدری خاطرنشان کرد: سال گذشته این رقابتها در سطح خوبی به میزبانی ماهشهر برگزار شد و امسال نیز با تلاش و همت مسئولان استان و شهرستان آمادگی کامل برای میزبانی شایسته این رقابتها داریم و تمام تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است تا این رقابت‌ها نسبت به دوره قبلی با کیفیت بهتری برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: 10 تیم از کشورهای چین، کوبا، آذربایجان، صربستان، کرواسی، سیرالئون، قزاقستان، ارمنستان، فلسطین و گرجستان در کنار بیش از 60 کشتی گیر داخلی در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی شرکت خواهند کرد.

وی گفت: سرمربی تیم‌های ملی بزرگسالان، امید و جوانان نیز در این رقاتها حضور خواهد داشت و از نزدیک کار کشتی‌گیران را رصد خواهد کرد./ایلنا

:
:
:
آخرین اخبار