تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۷۷۶۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امیدوارم میزبان شایسته‌ای برای جام جهان پهلوان تختی باشیم/ حضور ۱۰ تیم خارجی در این رقابت‌ها قطعی شده است
سید حسین مرعشیان رئیس هیئت کشتی استان خوزستان گفت: امیدوارم با تدابیری که در نظر گرفتیم، میزبان شایسته‌ای برای جام جهان پهلوان تختی باشیم.
سید حسین مرعشیان رئیس هیئت کشتی استان خوزستان در خصوص نحوه برگزاری جام جهان پهلوان تختی که قرار است در روز‌های ۵ و ۶ بهمن ماه در شهرستان اندیمشک برگزار شود اظهار داشت: تمام کار‌ها انجام شده و آماده سازی سالن شهید سروندی شهرستان اندیمشک در مرحله پایانی قرار دارد و به زودی عوامل اجرایی فدراسیون جهت نورپردازی و راه اندازی سیستم صوتی سالن به این شهرستان خواهند آمد. همچنین محل اسکان میهمانان مشخص شده و قرارداد‌های لازم با هتل‌ها به مرحله نهایی رسیده است. 

وی در ادامه افزود: به جرات می‌توان گفت که سالن ورزشی شهید سروندی اندیمشک بهترین و زیباترین سالن استان خوزستان است و با توجه به پتانسیل‌هایی که در این شهر وجود دارد، امیدوارم میزبان شایسته‌ای برای این دوره از رقابت‌ها باشیم و لبخند رضایت را بر چهره میهمانان بنشانیم.

مرعشیان تصریح کرد: تا کنون حضور 10 تیم خارجی در این دوره از رقابت‌ها قطعی شده است و احتمالا دو تیم دیگر نیز به این جمع اضافه خواهد شد. همچنین شش تیم داخلی به همراه تیم ملی جوانان در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی آسیا اظهار داشت: اخیرا با صدا و سیما مکاتباتی داشتیم که قرار شد در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۵ و ۶ بهمن ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ مسابقات را به صورت زنده پوشش داده و از شبکه سه و شبکه ورزش سیما پخش کند.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: حمید بنی‌تمیم تا این لحظه تمام برنامه‌های فدراسیون را به مرحله اجرا درآورده است و اجازه نداده تا هیچ کاری روی زمین بماند و در این زمینه توانمندی‌های بالایی دارد.

مرعشیان در پاسخ به این سوال که آیا بنی‌تمیم هم می‌تواند مانند رسول خادم در جذب اسپانسر موفق عمل کند یا خیر، اظهار داشت: بنی‌تمیم تبحر بالایی در امور اجرایی دارد و برگزاری اردو‌های تیم ملی، اعزام کشتی گیران به رقابت‌های برون مرزی و برگزاری مسابقات مختلف داخلی، حاکی از آن است که در همین مدت کوتاه در جذب اسپانسر و منابع مالی موفق بوده است و این قابلیت را دارد که در آینده هم موفق عمل کند.

وی در ادامه افزود: نامه‌ای در خصوص برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی به وزارت ورزش ارسال کردیم که هنوز پاسخی از سوی وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم، اما با این وجود بنی‌تمیم همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

رئیس هیئت کشتی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی برگزاری هر چه بهتر این دوره از رقابت‌های جام جهان پهلوان تختی معطوف کرده‌ایم. خوشبختانه مسئولان شهرستان اندیمشک پای کار آمدند تا بهترین شرایط را برای میزبانی جام جهان پهلوان تختی مهیا کنند. به شخصه تمام امور از پائین‌ترین تا بالاترین سطح را زیر نظر دارم تا بهترین میزبانی طی سال‌های اخیر را داشته باشیم و بعد از این مسابقات نقاط ضعف و قوت را جمع بندی خواهیم کرد و به این نتیجه خواهیم رسید که در آینده هم میزبانی چنین مسابقاتی را به شهرستان اندیمشک بسپاریم یا خیر.

مرجع / میزان
:
:
:
آخرین اخبار