تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۷۷۷۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مالباختگان یک شرکت در دزفول خواستار بازگشت سرمایه خود شدند
 تعدادی از مالباختگان شرکت تعاونی مهر زراعتکاران سبزاب روز سه شنبه خواستار رسیدگی به وضعیت این شرکت و بازگشت سرمایه خود شدند.

 تعدادی از مالباختگان شرکت ورمی کمپوست حوالی ساعت 10 امروز سه شنبه با حضور مقابل فرمانداری ویژه شهرستان دزفول خواستار رسیدگی به این پرونده شدند.
حجت رضایی یکی از این مالباختگان به خبرنگار ایرنا گفت: بعد از پنج سال با وجود رایی که از سوی دادگستری کشور و استان مبنی بر محکومیت مدیر این شرکت صادر شده بود اکنون وی ورشکسته اعلام شده است.
وی که 600 میلیون ریال در این شرکت سرمایه گذاری کرده و سرمایه اش برباد رفته است، افزود: مشخص نیست چرا رای موردنظر با وجود تایید شدن در استان و کشور اجرا نشده است.
یکی دیگر از معترضان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: سال 1392 در 2 مرحله 300 میلیون ریال به این شرکت واریز کردم که با وجود پیگیری های فراوان به پولم نرسیده ام.
اسماعیل حافظی زاده افزود: مدیر این شرکت املاک و خودروهای زیادی در کرج، کیش و دزفول خریداری کرده است که می توان با فروش آنها مشکل معترضان که سرمایه سالها زندگی خود را از دست داده اند، رفع کرد.
وی اظهار داشت: علاوه بر این دادگستری افزون بر 30 میلیارد ریال پول نقد از این شرکت مصادره کرده که با سود این پول ها می توان شاکیان زیادی را رها کرد.
سیدمهدی چلوی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در نشستی که با حضور نمایندگان این افراد برگزار شد خواسته آنها مطرح و مقرر شد روند این پرونده از طریق دادگستری دزفول پیگیری شوند.
به گزارش ایرنا بیش از یکهزار و 300 مالباخته در این پرونده از فردی به نام الف - پ شکایت کرده اند، فرد مذکور که در زندان بسر می برد با دایر کردن شرکت تعاونی مهر زراعتکاران سبزاب زیرپوشش سرمایه گذاری در زمینه پرورش کرم ابریشم و کمپوست رقمی بیش از 300 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
مالباختگانی که در این شرکت سرمایه گذاری کرده اند عمدتا از شهرهای مختلف استان خوزستان می باشند که خواستار بازپس گیری سرمایه های خود از این شرکت هستند.
گفته می شود در این شرکت از یکهزار و 460 نفر کلاهبرداری شده است.
مال باختگان شرکت مهر زراعتکاران سبزآب تاکنون چند بار در دزفول دست به تجمع زده و خواستار تسریع در رسیدگی به این پرونده شده اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار