تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۱۷۷۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله جزایری:
تسهیلات اشتغال به جوانان روستایی پرداخت شود
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: جوانان عشایر روستایی برای رفع بیکاری از دولت تسهیلات اشتغالزایی مطالبه کنند.
 سیدعلی موسوی جزایری  ر جلسه سران عشایر و طوایف شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان و هندیجان در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر افزود: دولت برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در مناطق مختلف کشور به خصوص روستاها وام های قرض الحسنه و تسهیلات در اختیار جوانان و متقاضیان طرح های اشتغال زایی قرار می دهد.
وی خطاب به جوانان روستایی با بیان اینکه با گرفتن وام های قرض الحسنه حق خود را از دولت بگیرید ، گفت: پتانسیل های بالقوه ای در روستاها برای ایجاد اشتغال در زمینه کشاورزی و دامداری وجود دارد و امیدواریم دولت در این رابطه تلاش لازم را به کار گیرد.
آیت الله جزایری با اشاره به پتانسیل های موجود در منطقه آزاد اروند گفت: ورود گردشگران عراقی در منطقه آزاد اروند فرصت های اشتغال زیادی را برای جوانان این منطقه فراهم می کند.
وی ادامه داد: مسئولان ذیربط باید تلاش لازم برای سفر گردشگران عراقی به منطقه آزاد اروند بدون روادید را فراهم کنند تا ارز وارد کشور شود.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز در این همایش پیام مهم نشست سران عشایر و طوایف را تداوم برای پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از پیام های بسیار مهم جمع حاضر تداوم انقلاب اسلامی است.
سردار حسن شاهوارپور افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ،جنگ به شهرهای خرمشهر، آبادان، سوسنگرد، اهواز و شادگان، شهرها و روستاهای مرزی آسیب جدی وارد کرد ولی مردم تسلیم نشدند چرا که عشایر سنگربان کشور هستند.
وی افزود: به کوری چشم دشمنان امروز عشایر عرب، لر ،بختیاری و مردم فارس همه یک دل و یک زبان در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برای دفاع از ارزش های انقلاب ایستاده اند.
سردار شاهوارپور افزود: امروز باید هوشیار باشیم و توطئه های دشمنان را بشناسیم و اقتدار و عزت را پاس بداریم.
وی با بیان اینکه مسئولان و دولتمردان بی منت باید به مردم خدمت کنند، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که مردم را نگران کنند اما ما همیشه مدیون خون شهدا و راه شهدا هستیم و مسیر شهدا محکم و استوار است و راه آنها را برای سربلندی انقلاب اسلامی ادامه خواهیم داد.
نشست سران عشایر و طوایف شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان و هندیجان با حضور استاندار خوزستان ، فرمانده نیروی انتظامی، روحانیون و تنی چند از مسئولان محلی برگزار شد.
در این نشست یکی از سران عشایر به آیت الله جزایری پیشنهاد کرد 200 نفر از سران عشایر خوزستان برای طرح مسایل و مشکلات عشایر به دیدار مقام معظم رهبری بروند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار