تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۷۷۷۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری ویژه خرمشهر برگزار شد
آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری ویژه خرمشهر با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان و مسؤولان محلی در سالن شهید دورقی فرمانداری شهرستان برگزار شد.
مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری ویژه خرمشهر با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان و مسؤولان محلی در سالن شهید دورقی فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این آئین «کوروش مودت» به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر معارفه و از زحمات «ولی‌الله حیاتی» فرماندار پیشین تقدیر و تجلیل شد.

«مودت» پیش از این سرپرست فرمانداری هندیجان بود و «حیاتی» نیز اکنون معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی است.

اهدای شاخه گل نرگس بهبهان به مسؤولان خرمشهر از دیگر برنامه‌های مراسم معارفه امروز بود، ناگفته نماند که «کوروش مودت» اهل بهبهان است.

مسؤولان زندگی خود را بر اساس زندگی مردم تنظیم کنند

حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور در این آئین، با اشاره به ضرورت خدمت به مردم در هر منصب و جایگاهی، اظهار کرد: تقوا لازمه کار هر کارگزاری است و باید در تمام تصمیم‌گیری‌ها تقوای الهی پیشه شود.

وی افزود: امروز ما به وحدت و همکاری پیش از گذشته نیاز داریم، انسجام و همدلی باید میان تمام مسؤولان محلی برقرار شود تا بتوانیم بر مشکلات چیره شویم.

امام جمعه موقت خرمشهر گفت: مسؤولان باید درد مردم را با تمام وجود لمس کنند و زندگی خود را بر اساس زندگی عامه مردم تنظیم کنند، باید در عمل به قانون به نفع مردم حرکت کرد.

عادلپور با اشاره به برنامه‌های دهه فجر، عنوان کرد: همه دستگاه‌ها موظف هستند که با شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ستاد بزرگداشت دهه فجر نهایت همکاری را برای باشکوه برگزار کردن برنامه‌ها داشته باشند.

فرماندار خرمشهر بحث اشتغال خرمشهر را دنبال کند

علی حسین حسین‌زاده در این آئین، اظهار کرد: ما مسؤولان باید در هنگام تصدی منصب و مسؤولیت‌ها به شکلی عمل کنیم که این منصب‌ها در آخرت دست‌گیر ما باشند.

وی عنوان کرد: سرپرست فرمانداری جدید خرمشهر فردی موفق، باتجربه و اهل فرهنگ است و با توجه به سیاست‌های استان برای بهبود وضعیت خرمشهر این تصمیم‌گیری اتخاذ شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: فرماندار پیشین خرمشهر فردی پای‌کار بود که در گرفتاری‌ها و خوشی‌ها همواره در کنار مردم بود.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه بیکاری از مشکلات اساسی کشور است، اظهار کرد: برای حل و رفع این مشکل در سطح استان راهبردهایی صورت گرفته است که باید فرماندار جدید خرمشهر این سیاست‌های ابلاغ شده را دنبال کند.

وی افزود: منطقه آزاد اروند امتیاز خوبی برای شهرستان خرمشهر است، امیدواریم با همت فرماندار و همکاری سایر مسؤولان و دستگاه‌ها اتفاقات خوبی در شهرستان رقم بخورد.

از همه سلیقه‌ها برای توسعه خرمشهر استفاده می‌کنم

کوروش مودت در این مراسم، با اشاره به اینکه خرمشهر شهری قهرمان و بلند‌آوازه است، اظهار کرد: برای توسعه شهرستان از ظرفیت همه سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها استفاده خواهم کرد.

وی افزود: خرمشهر از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و امیدوارم با همکاری و تعامل به صورت شایسته به مردم شریف خدمت کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر گفت: سازمان منطقه آزاد اروند ظرفیت و امتیاز مهمی است که باید با همکاری با مسؤولان ارشد آن گره از کار مردم برداریم.

مودت عنوان کرد: از ظرفیت امام جمعه خرمشهر و نماینده مردم در مجلس و سایر مسؤولان محلی برای خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرپرست جدید فرمانداری ویژه خرمشهر پس از آئین معارفه در گلزار شهدای شهرستان حضور پیدا کرد و با شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان بست.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار