تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۷۷۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دوره کشوری معارف مهدویت در اهواز برگزار می‌شود
رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خوزستان از برگزاری دوره کشوری معارف مهدویت ویژه برادران و خواهران باحضور اساتید برجسته حوزه مهدویت در اهواز خبر داد.
سید احمد پورفرجی با اشاره به برگزاری دوره کشوری معارف مهدویت، اظهار داشت: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و موسسه مصاف در اقدام مشترک نسبت به برگزاری این دوره در سطح کشور اقداماتی انجام داده که در همین راستا در شهرستان‌های اهواز، تهران، اردبیل، اصفهان، شهرکرد، قم، کرمان، شیراز، مشهد و کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان خوزستانی نسبت به ثبت نام در این دوره، بیان کرد: دوره کشوری معارف مهدویت از تاریخ پنجم بهمن ماه سال جاری روز جمعه برگزار می‌شود و مکان برگزاری نیز تالار شهر واقع در امانیه جنب فرمانداری اهواز است.

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خوزستان گفت: مدت زمان دوره کشوری معارف مهدویت از ساعت 8 صبح آغاز و تا 12 ظهر ادامه دارد  که در این دوره اساتید مختلف کشوری دعوت شده تا بروزترین مباحث را برای شرکت کنندگان ارائه دهند.

وی اظهار داشت: اساتید دوره کشوری معارف مهدویت علی اکبر رائفی‌پور مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی استاد حوزه و دانشگاه هستند.

پورفرجی ادامه داد: از دیگر اساتید دوره می‌توان به پورمسعود، اسماعیل شفیعی سروستانی محقق و نویسنده و مدیرمسئول و سردبیر ماهنامه موعود، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل و حجت‌الاسلام والمسلمین ملایی اشاره کرد.

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خوزستان با اشاره به آدرس اینترنتی payment.masaf.ir برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به این دوره، خاطرنشان کرد: دوره کشوری معارف مهدویت  هشت جلسه است  و در پایان مدرک رسمی نیز به کسانی که موفق به کسب امتیاز لازم شوند،می‌شود.

وی با بیان این‌که کتاب «نگین آفرینش» منبع مطالعه و آزمون دوره مقدماتی معارف مهدویت است، بیان کرد: آزمان نهایی این دوره در هفته سوم فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار