تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۷۷۸۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم آبادان اجازه خصوصی سازی پالایشگاه را نخواهند داد
امام جمعه آبادان گفت: ما مردم آبادان و خوزستان اجازه نخواهیم داد که پالایشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنید و اجازه نخواهیم داد با رانت افرادی را وارد کنید و تیشه به ریشه شرکت نفت و شرکت‌های دیگر بزنید.
 حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ظهار کرد: یکی از بزرگترین دستاورد های نظام این است که برای اولین بار در طول تاریخ ایران حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم.

وی پیشرفت و شکوفایی در علم و فن آوری را از دستاوردهای نظام بیان کرد و گفت: امید ملت های مسلمان و رشد اسلام خواهی  متعلق به جمهوری اسلامی است بطوری که قیام امام خمینی به الگوی برای کشورهای دنیا تبدیل شده است.

ابراهیمی پور افزود: در دو حوزه اقتصاد مقاومتی و بیکاری جوانان، دولت مردان به فرمایشات مقام معظم رهبری بی توجهی کردند.

وی بیان کرد: از رییس جمهور این سوال را دارم کاش همان طور که برای رفع فیلتر تلگرام از آبروی دولت مایه گذاشتید برای رفع بیکاری و مبارزه با گرانی و جلوگیری از تورم و مبارزه با فساد اقتصادی دانه درشت‌ها با تمام توان مایه می‌گذاشتید.

امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه امروز رییس جمهور از شعر و موسیقی و فیلم در دولت صحبت می‌کند، تصریح کرد: شعر خوب است حضرت آقا نیز قبل از شما به شعر توجه خاصی داشت ولی مگر مشکل مردم این موضوعات است چرا در خصوص بیکاری جوانان؛ وضعیت گرانی و شرمندگی کارگرها و قشر کم درآمد جامعه که چند ماه حقوق نگرفته است و شرمنده زن و بچه هستند صحبت نمی‌کنید.

وی با اشاره به مشکلات شرکت هفته تپه افزود: با سوءمدیریت چه ضربه‌ها و چه بلاهایی بر سر بخش خصوصی آوردید ما مردم آبادان و خوزستان اجازه نخواهیم داد که پالایشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنید و اجازه نخواهیم داد با رانت افرادی را وارد کنید و تیشه به ریشه شرکت نفت و شرکت‌های دیگر بزنید.

امام جمعه آبادان خطاب به رییس جمهور اظهار کرد: کاش برای بالا بردن خودرو ایرانی وقت میگذاشتید که با امنیت جان مردم بازی نشود کاش بجای شکستن فیلتر شکن کمر آنهایی را می شکاندید که کمر مردم را با افزایش قیمت دلار و ایجاد فشار اقتصادی شکاندند.

وی گفت : کاش دولت دوازدهم از آبروی خود مایه بگذارد و تدبیر کند و اجازه ندهد هشت وزیر به رهبر انقلاب در خصوص fatf نامه بنویسند چرا گفته‌های دلسوزانه مقام معظم رهبری را در این خصوص قبول نکردید.

ابراهیمی پور با اشاره به اینکه دولت برجام را فتح الفتوح خود می‌دانستند و بعد که تو خالی درآمد می‌گویند زیر نظر رهبری بود کجا به نقشه راه حضرت آقا و فرمایشاتشان توجه کردید، بیان کرد: وزیر صنعت و معدن و وزیر کشاورزی بجای نامه نوشتن در خصوص مسائل fatf به حل مشکل خودروی و کشاورزی مردم رسیدگی کنند مقام معظم رهبری سفارش کرده اند که به مردم و جوانان؛ اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی توجه کنید و کسی که می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند جگرش را با کاغذ بازی خون نکنید از ظرفیت جوانان استفاده کنید.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار