تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۷۷۹۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملی پوش سابق فوتبال:
ایران مدعی اصلی قهرمانی جام ملت های آسیاست
ملی پوش سابق فوتبال ایران گفت: با توجه به کیفیت بازی چهار تیم برتر آسیا، ایران مدعی اصلی قهرمانی جام ملت های آسیاست.
 عبدالرضا برزگری  اظهار داشت: تیم ملی ایران نسبت به دیگر تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا از کیفیت و آمادگی بهتری برخوردار است و از شانس بالایی برای قهرمانی بهره می برد.
وی افزود: ایران در این جام با روش های گوناگون و با ترکیب های متفاوت به میدان رفت و در هر نوع بازی به موفقیت رسید.
ملی پوش سابق فوتبال ایران گفت: کی روش با شناخت خوبی که از حریفان ایران داشت موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر جام ملت های آسیا شد ولی راه یافتن بین چهار تیم نباید تنها خواسته تیم ملی باشد.
برگزاری در خصوص رویارویی تیم ملی ایران برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی گفت: ژاپن در این جام نشان داد شکننده است و تیم ملی با استفاده از قدرت خوب تهاجمی خود به راحتی این تیم را شکست خواهد داد.
وی تصریح کرد: خط میانی تیم ملی برابر ژاپن کار آسانی نخواهد داشت زیرا هافبک های ژاپن به لحاظ بازی سازی دارای هوش و قدرت خوبی هستند.
وی افزود: خط دفاعی ایران یکی از نقاط قوت این تیم به شمار می رود و کی روش در هر بازی از ترکیبی جدید استفاده کرد ولی در هر دیدار این خط هماهنگی خیلی خوبی داشت.
ملی پوش پیشین فوتبال ایران اظهار داشت: تنها تیمی که می تواند برای ایران دردسر ساز شود قطر خواهد بود که پیش بینی می کنم این 2 تیم فینالیست جام شوند.
برزگری افزود: ایران نزدیک به 50 سال است که قهرمان جام ملت های آسیا نشده ولی با توجه به شرایط بسیار فوق العاده کنونی می توان برای قهرمانی شاگردان کی روش آماده بود.
تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه هفته جاری و از مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف ژاپن خواهد رفت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار