تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
مردم فروش مرغ خارج از قیمت مصوب را گزارش دهند
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: فروش مرغ توسط مرغداران و اصناف خارج از مصوبه قیمت قرارگاه اقتصادی خوزستان، تخلف محسوب می‌شود و شهروندان موارد تخلف را با شماره تلفن 124 گزارش کنند.
 امیر حسین نظری در خصوص بحث قیمت مرغ اظهار کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برای کنترل قیمت مرغ در بازار و کشتارگاه‌ها بر اساس قیمت مصوب‌شده در استان فعالیت دارند و برای هرگونه تخلف خارج از مصوبه قرارگاه اقتصادی استان، پرونده‌سازی و به اداره کل تعزیرات استان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: با تصویب قرارگاه اقتصادی خوزستان، هر کیلوگرم مرغ کشتار روز از طریق کشتارگاه‌ها به قیمت 12 هزار تومان به واحدهای صنفی خرده فروش تحویل داده می‌شود و واحدهای صنفی خرده فروش نیز باید مرغ را به قیمت 12 هزار و 500 تومان به مصرف کننده تحویل دهند.

نظری بیان کرد: شهروندان هرگونه فروش خارج از نرخ مصوب را از طریق تلفن 124 و یا از طریق محل‌های سیار دریافت شکایات مردمی، اطلاع دهند تا در اسرع وقت برای متخلفان پرونده تشکیل و با آن‌ها برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بازرسی که برای کنترل قیمت در خوزستان در حال انجام است، 2 واحد سیار رسیدگی به شکایات صنفی - واقع در کیانپارس، نبش خیابان 17 شرقی و ابتدای خیابان 24 متری، روبروی اداره کل تعزیرات حکومتی و جنب ترمینال آزادگان- در اهواز مستقر شده تا در کوتاهترین زمان ممکن به تخلفات صنفی و گرانفروشی رسیدگی شود.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
من امروز رفتم مرغ بخر م مرغها روجمعکرده بودند ومیگفتن مرغ نداریم دراهواز بعد تکه کرده بودن وبه قیمت 15000و170000ومرغ سبز راهم کیلویی 18000تومان میفروختند توی زیتون
:
:
:
آخرین اخبار