تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۷۸۳۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون دادستان کل کشور: 90 درصد فضای مجازی کشور در اختیار بیگانگان است
معاون فضای مجازی دادستان کل کشور گفت: حدود 90 درصد فضای مجازی کشور در اختیار بیگانگان می باشد و هدف اصلی آنان نیز تغییر ذائقه جامعه است.


جواد جاوید نیا جمعه شب در نخستین گردهمایی فعالان مجازی بسیجی استان خراسان رضوی در مشهد با اشاره به جنگ رسانه ای دشمنان علیه نظام اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید بر هوشیاری آحاد جامعه در جنگ نرم در فضای مجازی داشته اند که لازم است نیروهای انقلابی و دلسوز نظام و اسلام هوشمندانه وارد این فضا شوند.

وی با بیان اینکه 60 درصد جرایم فضای مجازی متعلق به اینستاگرام و تلگرام است، اظهار داشت: طی رصدی که سال گذشته انجام شد هر روز محتوای مجرمانه بسیاری در اینستاگرام منتشر می شود.

وی گفت: همه باید با برنامه ریزی به اقدامات ضد نظام و ضد اخلاقی دشمنان و منافقین واکنش قاطع نشان دهند.

جاوید نیا افزود: حضور هوشمندانه دلسوزان نظام نیازمند آموزش است و نخستین قدم در این مرحله تحلیل صحیح و به موقع از حرکت ها و جریان سازی های دشمنان است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان، لشکر سایبری علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته اند، دلسوزان نظام نیز باید با راه اندازی فضای رسانه ای علیه دشمن، نقاط قوت و ضعف دشمن را شناخته و بر اساس آن تحلیل مناسب انجام دهند.

وی گفت: هر اقدام و فعالیتی که در شبکه های اجتماعی خارجی انجام می شود تحت رصد غربی هاست و این موضوع در انتخابات آمریکا و ربات هایی که در توئیتر به صورت جعلی در حمایت از ترامپ مطلب منتشر کردند، آشکار شد.

در این مراسم نخستین رقابت فعالان فضای مجازی بسیجی استان خراسان رضوی با عنوان 'مشق مجازی' در مشهد برگزار شد که طی آن حدود هزار و 100 فعال مجازی بسیجی این استان در قالب 100 تیم در 2 بخش زنان و مردان با هم رقابت کردند.


مرجع / عصر ایران
:
:
:
آخرین اخبار