تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۷۸۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمدباقر شریعتی، نماینده مردم بهبهان:
به هیچ جریان خاص سیاسی وابسته نیستم
پس از اعلام نهایی انتخابات در بهبهان و پیروزی محمدباقر شریعتی، برخی سایت ها از گرایش اصلاح طلبی او سخن گفته،اما او این دسته بندی ها را قبول نداشته و می گوید این شیطنت ها تنها برای تخریب شخصیت بنده بوده است / خود را نماینده ی هیچ گروه و دسته ی سیاسی نمی دانم
پس از اعلام نهایی انتخابات در بهبهان و پیروزی محمدباقر شریعتی، برخی سایت ها از گرایش اصلاح طلبی او سخن گفته،اما او این دسته بندی ها را قبول نداشته و می گوید این شیطنت ها تنها برای تخریب شخصیت بنده،بوده است.

http://shariati9.com/fa/wp-content/uploads/12-610x255.jpg


محمدباقر شریعتی، نماینده مردم شهرستان بهبهان گفت: تا به امروز در محافل کمتر از صبغه خانوادگی خود سخن گفته ام ،چرا که استفاده ابزاری از نام سه تن از برادران شهیدم و دیگر برادر جانبازم که با مجاهدت ،آرمان خواهی ،میهن پرستی و حب اسلام و ولایت ، جان خود را تقدیم خاک پاک و مقدس میهن اسلامی مان نمودند،نوعی خیانت به آنهاست،آنچنان که پدر روحانی ام پس از شهادت سه برادرم ،خون آنان را هدیه ای ناچیز به اسلام و معمار کبیر انقلاب می دانست.

شریعتی افزود: من آموخته ی مکتب چنین انسانی هستم که فرزندانش در جهاد اسلام به درجه رفیع شهادت نائل شدند ،اما خم به ابرو نیاورد و تنها به ذکر اشهد ان لا اله الا الله بسنده می کرد.

وی خاطرنشان کرد که بند بند وجودم با آموزه های اخلاقی و انسانی این بزرگواران پیوندی عمیق و ناگسستنی دارد و خود را در مقابل خون آنان و همه شهدای انقلاب مسئول می دانم.

وی در ادامه درباره اینکه در انتخابات جز کدام گروه و یا حزبی بود خاطرنشان کرد: اگر امروز بنده را به درست یا به غلط به گروه های خاص سیاسی منسوب می کنند باید بگویم که این دسته بندی ها بدون توجه به برخی مسائل ،تنها برای تخریب شخصیت بنده از آن بهره می جویند.در این دوره با حمایت مردم در انتخابات بهبهان حضور یافته و خود را نماینده ی هیچ گروه و دسته ی سیاسی نمی دانم و از اینجا اعلام می کنم که شریعتی نماینده مردم مظلوم ،رنج کشیده و محروم شهرستان بهبهان است و برای من امروز و در آینده همچون گذشته ،فارغ از جناح بندی سیاسی اولویتم حرکت در مسیر انقلاب و فرمایشات مقام عظمای ولایت است.

نماینده مردم بهبهان افزود: بنده خادمم و برای خدمت آمده ام.توسعه بهبهان برای من از هر چیز مهمتر است.من بدور از گرایشات سیاسی به دنبال توسعه و آبادانی خواهم بود و به یاری حضرت حق تمام تلاش خود را برای توسعه بهبهان به کار خواهم گرفت.

شریعتی گفت: اگر مردم فهیم بهبهان خلعت نمایندگی به بنده بخشیده اند، پس از لطف خداوند باریتعالی از سایه سار خون شهدای عزیزی است که جان خود را برای آسایش ما در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی در پایان افزود:با خدای خود عهد کرده ام که با پیگیری و اقدامات خود گوشه ای از آلام مردم بهبهان را بکاهم و در راستای تحقق این هدف مقدس از هیچ تلاشی فرو گذار نباشم.
:
:
:
آخرین اخبار