تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۷۸۶۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان :
ایثارگران ستون های مستحكم انقلاب اسلامی هستند

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در یک نشست صمیمانه که به همت اداره بهبود روابط کار و امور اجتماعی این شرکت برگزار شد میزبان ایثارگران ، رزمندگان ، جانبازان این شرکت بودند و پای صحبت آنها نشستند .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مدیرعامل این شرکت طی سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی (ره) و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت : بنیان انقلاب با ایثار و از خود گذشتگی بنا نهاده شده و شما جانبازان و ایثارگران ستون های مستحکم این انقلاب هستید .

مهندس قباد ناصری افزود : در روزهایی که انقلاب اسلامی یک نهال نوپا بود از سوی دشمن بعثی مورد حمایت استکبار مورد هجوم قرار گرفت ، حضور رزمندگان مخلص در خط مقدم بود که با سپر کردن جان عزیزشان در برابر گلوله های دشمن ضمن جلوگیری از پیشروی دشمن ، موجب حفظ شرافت و ناموس وطن شدند .

وی ادامه داد : بنا به تعبیر گهربار مقام معظم رهبری ، شما جانبازان شهیدان زنده و برکت این انقلابید بنابر این از سوی هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اعلام می کنم که برای حل مشکلات شما عزیزان در چارچوب قوانین و مقررات ، از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد .

عبدالصمد یراحی رییس اداره بهبهود روابط کار و امور اجتماعی این شرکت  نیز طی سخنانی گفت : در میان کارکنان این شرکت 55 نفر جانباز  و 63 نفر رزمنده وجود دارد . ضمن آنکه 11 نفر از پرسنل این شرکت در دوران جنگ و پس از جنگ بدلیل اثرات بیماری های ناشی از جراحات جنگی به خیل عظیم شهداء پیوسته اند .





:
:
:
آخرین اخبار