تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۷۸۶۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جان ِمردم مسجدسلیمان بازیچه نیست!
  سالهاست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان مشکل دارد؛ از کمبود پزشک عمومی و متخصص گرفته تا نبود امکانات کافی و لازم‌ ِپزشکی!  اداره گاه مدت ها بی مسوول می ماند و مدیران در کوتاه ترین زمان ممکن جا به جا می شوند.
دراین مجموعه خدمات  پزشکی به صورت نامناسب ارایه می شود.  
درسویی دیگر شهرهای همجوار ما از شبکه بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی ارتقا یافتند، اما تشکیلات مسجدسلیمان هر روز ضعیف و ضعیف تر می شود. کسی می داند آقایان در جستجوی چه منافعی هستند؟ جان مردم این شهر مهم تر است یا مال دنیا؟ چرا سرنوشت بیش از دویست هزار نفر به  دست یک  عده غیرمتعهد سپرده شده؟ آقایان! این مردم مظلومی که برای جستجوی درمان خود از جاده مرگ (مسجدسلیمان _ اهواز ) راهی مرکز استان می شوند و جان خود را در این راه از دست می دهند چه‌گناهی دارند؟

آقایان! مسجدسلیمان به اندازه کافی پزشک متخصص ندارد اما شنیده ایم که شما اعلام می کنید که  در این شهر متخصص مازاد داریم. مردم شهر از کمبود پزشک در رنج اند ولی باندهای قدرت بهداشت و درمان همچنان به دنبال  منافع خود هستند. توصیه می کنم تا دیر نشده نسبت در کار نا صواب خود تجدید نظر کنید و حال که مدیر توانمند و پای کار در شبکه بهداشت قرارگرفته و برای تغییرات مدیریتی گام بر می دارد از او حمایت کنید. شبکه بهداشت بی جان را درمان کنید تا مردم از مشکلات درمانی که به یک معضل بدل شده رهایی یابند.
:
:
:
آخرین اخبار