تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۷۸۶۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرزندان فرهنگیان بازنشسته سهم بیشتری درآزمون استخدامی دارند
 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: فرزندان فرهنگیان در جذب پنج هزار نفری در آموزش و پرورش خوزستان از بالاترین امتیاز برخوردار هستند.
  محمد تقی زاده روز چهارشنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی خوزستان در محل تالار فردوسی اهواز بیان کرد: در جذب پنج هزار نفری که به زودی در آموزش و پرورش خوزستان انجام می شود، فرزندان فرهنگیان بازنشسته از بالاترین امتیاز برخوردار هستند.
وی ادامه داد: در دفترچه این آزمون که به زودی منتشر می شود برای فرزندان فرهنگیان بازنشسته 30 امتیاز و برای فرزندان فرهنگی 20 امتیاز در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه گفت: اگر آموزش و پرورش موفقی داشته باشیم سایر شاخص های مربوط به توسعه و پیشرفت در جامعه هموار می شود و در نهایت شهروندان موفقی به اجتماع تحویل می دهیم.
تقی زاده با بیان اینکه فرهنگیان بازنشسته با تجربه بالایی که در اختیار دارند می توانند در موفقیت آموزش و پرورش نقش به سزایی ایفا کنند، افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم که بازنشستگان تجربه 30 ساله خود را در اختیار جوانان تازه کار قرار دهند و اگر نتوانیم از این تجربیات استفاده کنیم، این سرمایه عظیم انسانی به درستی هدایت نشده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد:پارسال چهار هزار و 600 نفر حق التدریس جذب آموزش و پرورش خوزستان شدند که این رقم از مجموع حق التدریسی های جذب شده در سایر استان ها بیشتر است.
وی افزود: در عین حال در سال های گذشته در مجموع هفت هزار مربی پیش دبستانی، هفت هزار و 200 نیروی حق التدریس در آموزش و پرورش خوزستان جذب و مشغول کار شدند.
تقی زاده گفت: جذب نیرو در آموزش و پرورش خوزستان، از میان جوانان ، علاوه بر اینکه به رفع معضل کمبود نیرو در آموزش و پرورش کمک زیادی کرد در بهبهود شرایط اجتماعی و فرهنگی جامعه نیز تاثیر مثبت داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار