تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۷۸۶۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایران اقتدار خود را با تهدید و تحریم از دست نمی‌دهد
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه ثابت کرده است که ایران اسلامی با تهدید و تحریم اقتدار خود را از دست نمی‌دهد
  انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در حالی جشن چهل سالگی پیروزی را می‌گیرد که دشمن تصور می‌کرد این انقلاب هیچ‌گاه توان تداوم و الگو پذیری برای سایر کشورها  را ندارد اما در آئین چهل سالگی به تمام دنیا نشان می‌دهد که توانست با تکیه بر تفکرات اسلامی،  رهبری امام راحل و ادامه راه ایشان توسط مقام  معظم رهبری مانعی بر سر راه تفکرات غربی و شیطانی دشمنان شود. به مناسبت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف بررسی شاخص‌های مختلف انقلاب و تعالی و توسعه آن با نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون انرژی به گفت‌وگو نشستیم.

مسیر و راه انقلاب ما مشخص بوده و تغییری نکرده است

فریدون حسنوند  اظهار داشت: جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب ایران اسلامی متفاوت از هر سال است و تمام دستگاه‌های فرهنگی و اداری کشور باید با برنامه‌ریزی مناسب خدمات مورد نیاز شهروندان را تامین کنند.

وی با بیان این که دهه فجر امسال با ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) هم زمان شده است،گفت: برپایی جشن‌های پیروزی انقلاب در حوزه‌های مختلف باید با حفظ احترام و حرمت این روزها برگزاری شود و باید بدانیم اهل بیت(ع) اولویت ما در حوزه فرهنگ بوده و پاسداشت شایسته آن‌ها ارجحیت دارد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن و نقشه‌های آن‌ها ثابت بوده و تنها چهره آن‌ها عوض می‌شود، گفت: شاخص‌ها و اصول انقلاب از ابتدا مشخص بوده و ما باید بدانیم مسیر و راه انقلاب ما همان گونه که مقام معظم رهبری و امام راحل بارها  گفتند؛ تغییری نکرده است.

عدم ترس از دشمن یک ضرورت است

وی با اشاره به سخنان امام راحل عدم ترس از دشمن را یک ضرورت دانست و عنوان کرد: برای مقابله با دشمن نباید بترسیم  بلکه باید در برابر آن‌ها به دفاع مطلق بپردازیم  تا دشمنان با درک اقتدار ما، شکست خورده و بار دیگر در تحقق برنامه‌های خود ناکام بمانند.

حسنوند با بیان این که خدمت به مردم فرصتی بود که انقلاب اسلامی برای مسئولان فراهم کرده است، ادامه داد: خدمت به مردم باید شبانه روزی باشد و اگر مسئولی در این مسیر گام بر می‌دارد باید بداند خدمت به مردم روز و شب را نمی‌شناسد.

وی با بیان این که مدیر باید به فکر اجرای پروژه‌های بزرگ و توسعه‌ای برای کشور باشد، گفت: مدیر نباید بترسد  بلکه باید خود را برای اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی آماده و توان خود را افزایش دهد تا در هر زمانی فرصت خدمت به مردم و توسعه کشور را داشته باشد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مدیران باید سختی کار را بپذیرند و با تدبیر و خلاقیت مسیر خدمت را تسهیل کنند، بیان کرد: امروز برای پیشرفت کشور ما به یک سیستم خلاق و با نشاط نیازمند هستیم اما نباید در این زمینه به قانون بی احترامی کرد.

وی با بیان این که اعتماد به مردم بزرگ‌ترین سرمایه است، خاطر نشان کرد: مردم ما منصف هستند اگر به مردم خدمت کنیم و در مسیر تأمین نیازهای آنان گام برداریم مطمئن باشید مردم نیز با انصاف  مسئولان را مورد سنجش قرار می‌دهند.

حسنوند حضور در راهپیمایی 22 بهمن را یک ضرورت دانست و افزود:مسئولان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آئین‌های گرامی داشت دهه فجر تلاش کنند چرا که رزمندگان مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس برای این انقلاب و مردم جان داده‌اند و حال پاسداشت شایسته این حماسه‌ها با توجه به نیازهای کشور در حوزه فرهنگ ضروری است.

ایران اسلامی با تهدید و تحریم اقتدار خود را از دست نمی‌دهد

وی با اشاره به این که تجربه ثابت کرده است که ایران اسلامی با تهدید و تحریم اقتدار خود را از دست نمی‌دهد، گفت: هدف دشمن از تحریم‌ها و تهدیدهای اخیر آسیب رساندن به کشور بود اما طبق اعلام مسئولان؛  دشمنان تاکنون نتوانستند به نتیجه دلخواه خود برسند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فشارهای سخت و سنگین دشمن و همراهی برخی کشورهای منطقه با آنان، افزود: دشمن به دنبال آسیب جدی به کشور است ولی این شرارت‌ها با حضور مردم در عرصه دفاع از کشور و تعبیر مقام معظم رهبری شکست می‌خورند و این بار نیز ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر تجدید بیعتی ماندگار با انقلاب و رهبری  می‌کنند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار