تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۷۸۶۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری سارقان مسلح در اهواز
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری 3 سارق مسلح در شهرستان اهواز خبر داد.

، سردار "حیدر عباس زاده"، در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: با انجام تحقیقات در این خصوص و پس از شناسایی متهمان به هویت(ا-ت) و (ح-س) در منطقه ای از شهرستان اهواز، عملیات دستگیری آنان آغاز که سارقان به محض مشاهده مأموران انتظامی قصد فرار بوسیله خودروی سرقتی را داشته و اقدام به تیراندازی به سمت پلیس نموده که پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به آتش متقابل نموده و با سرعت عمل پلیس 2 متهم که سابقه چندین فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی را در پرونده خود داشتند، دستگیر و خودروی سرقتی نیز توقیف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در این درگیری متهمان از ناحیه کمر و پا زخمی و توسط اورژانس ۱۱۵جهت مداوا به یکی از مراکز درمانی تحت الحفظ منتقل شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی سرقتی متهمان یک قبضه اسلحه کلاش، 2 تیغه خشاب، 45 عدد فشنگ، یک جفت پلاک خودرو سرقتی، 2 عدد اهرم دیلم مخصوص باز کردن درب منازل، یک عدد کلنگ جهت تخریب درب منزل، 2 عدد نقاب مشکی و 2 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس، مخفیگاه یکی دیگر از همدستان متهمان شناسایی و وی نیز دستگیر شد، اذعان داشت: در بازرسی از محل اختفای سارق مذکور یک دستگاه خودرو با پلاک سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: این سارقان در استان های دیگر نیز مرتکب جرایمی از این دست شده بودند.
:
:
:
آخرین اخبار