تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۷۸۶۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان:
نگاه مقطعی مسئولان به مشکلات معضل اصلی در خوزستان است

 مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: یکی از معضلاتی که در این زمان استان با آن دست و پنجه نرم می کند، مقطعی نگاه کردن به مشکلات است.

 کیامرث حاجی زاده ظهر امروز در کارگروه مقابله با گرد و غبار که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: بحران ریزگردها حدود ۱۵ سال است که استان را درگیر خود کرده است در این زمینه نیازمند یک فعالیت کارشناسی شده هستیم. یکی از معضلاتی که در این ز مان استان با آن دست و پنجه نرم می کند، مقطعی نگاه کردن به مشکلات است.

وی افزود: متاسفانه هر گاه اوضاع در استان آرام است هیچ مسئولی به فردا و مشکلات احتمالی که در آینده ممکن است رخ دهد توجهی نمی کند. به عنوان مثال در مسئله سیل در صورتی که سیل بندها در سال های قبل ترمیم می شد و یا سایر فعالیت های پیشگیرانه انجام می گرفت، در این زمان چنین خسارتی به استان وارد نمی شد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد: در این زمان که دولت با بی پولی دست و پنجه نرم می کند اعتبارات بسیار خوبی در زمینه ریزگردها به استان تعلق گرفته است. دستگاه های مربوطه باید در هر قدمی که در این خصوص برمی دارند از این اعتبار صیانت کنند.

وی اظهار کرد: مدیران استانی تلاش کنند تا از تجهیزات و امکانات داخل استان بهره ببرند و کلیه فعالیت های خود را معطوف دریافت بودجه از مرکز نکنند. مدیران تلاش کنند خلاهای اعتباری دستگاه های خود را پر کنند. در صورتی که مدیران منتظر بودجه های کشوری بمانند مسئله ریزگردها هیچ گاه حل نمی شود.

حاجی زاده گفت: باید در این زمان که وضعیت آب در استان تقریبا مناسب است، فعالیت نهال کاری را در راستای مقابله با ریزگردها افزایش دهیم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار