تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۷۸۶۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات اجرایی 2 پروژه عمرانی در بندرامام آغاز شد
عملیات اجرایی 2 پروژه عمرانی با سرمایه گذاری 45 میلیارد ریال در بندرامام خمینی (ره) آغاز شد .
 فرماندار شهرستان بندر ماهشهر روز چهارشنبه در آیین ویژه آغاز عملیات اجرایی این دو طرح به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : پروژه احداث بازارچه میوه و تره بار شهر بندرامام خمینی (ره)، با اعتبار 15 میلیارد ریال و در محدوده ای به مساحت هشت هزار مترمربع آغاز شده که با اجرای این طرح تمام دست فروشان بازار قدیم صدوقی و دوره گردها در این بازار سامان دهی می شوند.
محسن بیرانوند افزود: این اعتبار شامل مراحل حصارکشی و دیوارکشی می باشد و طرح ترافیک و روشنایی نیز انجام می شود، سامان دهی این بازار، یکی از اصلی ترین خواسته های مردم است که با توجه به اهمیت آن ، در کمتر از 6 ماه به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار بندرماهشهر به تشریح جزئیات پروژه احداث سالن چند منظوره 9 دی بندرامام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: سالن چند منظوره 9 دی بندر امام نیز با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج و شورای راهبردی شهرستان آغاز شده و در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع ساخته می شود.
وی گفت: این سالن گنجایش 2 هزار و 500 نفر را دارد وهزینه ساخت آن نیز 30 میلیارد ریال برآورد شده است و در2 فاز اجرایی می شود.
وی ادامه داد : علاوه براین دو پروژه، طرح دفع آب های سطحی این شهر نیز با اعتبار 30 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
بیرانوند افزود: این طرح به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار بندرامام خمینی (ره) امروز با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، شهرستان بندرماهشهر دارای 2 بخش، 3 شهر و 66 روستا می باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار