تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۷۸۶۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رزمایش امداد درمحیط های آبی وآبهای خروشان در اهواز برگزار شد
رییس انجمن های ورزشی خوزستان گفت: بزرگترین و اولین رزمایش امداد و نجات محیط های آبی با همکاری انجمن جت اسکی کشور امروز به میزبانی اهواز برگزار شد.
 
نیما حاجی پور  اظهار داشت: این رزمایش با نام بین المللی K38 به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با همکاری کمیته جت اسکی، هیات انجمن های ورزشی و جمعیت هلال احمر خوزستان با حضور مقامات استانی و کشوری در رودخانه کارون منطقه کیانپارس جنب پل طبیعت اهواز برگزار شد.
وی بیان کرد: این رزمایش در راستای تحقق قوانین و مقررات بین‌المللی، اقدامات ایمنی و امنیتی مربوطه و مسئولیت ‌های قانونی انجمن جت اسکی و جت بُت و همچنین جمعیت هلال احمر خوزستان، به عنوان مرجع استانی انجام شد.
رییس انجمن های ورزشی خوزستان گفت: ارزیابی میزان آمادگی واحدهای امداد و نجات K38 و اصول حیات بخشی ، ارتقای سطح توانایی و مهارت کارکنان عملیاتی و ستادی، نحوه مدیریت جمعیت و بحران در شرایط اضطراری، شناسایی نقاط ضعف و قوت،‌ ارزیابی عملکرد جت اسکی و کنترل صدمات در هنگام امداد ونجات آبی از جمله اهداف این برنامه به شمار می ‌رود.
وی افزود: این رزمایش با حضور اعضای انجمن جت اسکی و نجاتگران هلال احمر برگزار شد و شرکت کنندگان به مرور روش های امداد و نجات و راهکارهای افراد سانحه دیده در آب های خروشان و متلاطم پرداختند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار