تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۸۶۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
انقلاب اسلامی تمدن اسلام ولایی را به وجود آورد
 یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی جریانی در حال حرکت و رشد است که دستاوردهای ارزشمندی را برای بشریت به ارمغان داشت و تمدن اسلام ولایی را به محوریت ایران بوجود آورد.
 آیت الله عبدالکریم فرحانی چهارشنبه در همایش فجر فاطمی در دانشکده نفت آبادان اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی مردمی بودن امام و همراهی مردم با وی بود و امروز هم به رغم توطئه های دشمنان، ایران اسلامی کانون قدرت، علم، فن آوری و دانش است.
وی به ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی و سربلندی مردم ایران به ویژه مردم آبادان در دفاع از کشور اشاره کرد و افزود: هشت سال مقاومت کردیم ولی برخلاف حکومت های شاهنشاهی ،یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم.
آیت الله فرحانی گفت: جوانان ایران اسلامی با رهبری امام راحل خون دادند و برای کشور و اسلام عزت و کرامت خریدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به خصوصی سازی در شرکت های نیشکر هفت تپه و فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: ما مخالف خصوصی سازی براساس اصل 44 قانون اساسی نیستیم بلکه معتقد هستیم باید بر خصوص سازی نظارت بیشتری شود.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان افزود: نباید اجازه داد آنچه در صنعت نیشکر و فولاد در استان رخ داد در پالایشگاه آبادان نیز تکرار شود.
وی بر لزوم رسیدگی به مردم مناطق مواجه با سیلاب های اخیر تاکید کرد و افزود: خوزستان بین خشکسالی و سیل گرفتار شده است تابستان با مشکل خشکسالی و اینک نیز با سیل مواجه هستیم که این وضعیت نیازمند توجه بیشتر و مدیریت بهتر است.
آیت الله فرحانی افزود: مردم آگاهی و بصیرت دارند و باید مشکلات را با آنها در میان گذاشت تا با تکیه بر توان همیاری آنها از بحرانها عبور کنیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار