تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۷۸۶۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
"شیرین‌شهر" و "رامین" ظرفیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارند
عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید خوزستان گفت: شهرهای جدید «شیرین‌شهر» و «رامین» به‌سبب وجود همه زیرساخت‌ها ظرفیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارند.
 اهواز| "شیرین شهر" و "رامین" ظرفیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارند

صادق اکبری با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب است، اظهار داشت: بدون شک با ایجاد موقعیت‌های اقتصادی در شهرهای جدید شاهد افزایش حضور مردم و ساکنین شهرها خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید؛ متقاضی فراهم شدن خدمات روبنایی مانند درمانگاه، مدرسه، مجموعه ورزشی و تفریحی بوده که البته گام‌های مثبتی از سوی شرکت عمران شیرین‌شهر برای ایجاد این خدمات برداشته شده است.

عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور ادامه داد: با توجه به تعداد ساکنانی که در «شیرین شهر» حضور دارند، بخشی از خدمات اولیه فراهم شده اما بدون شک با افزایش تعداد جمعیت این شهر باید در تعامل با نهادهای مربوطه ازجمله نیروی انتظامی، اداره بهداشت و سایر ادارات خدمات‌رسان زمینه رفاه مردم شهر را فراهم کرد.

اکبری با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید خوزستان، گفت: شهرهای جدید «شیرین‌شهر» و «رامین» به‌سبب وجود همه زیرساخت‌ها ظرفیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارند.

وی تصریح کرد: آینده بسیار خوبی را برای شیرین‌شهر می‌بینم و اطمینان دارم که در فرصت‌های پیشِ‌رو تقاضای بیشتری برای اسکان در این شهر به‌وجود می‌آید.

عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور ابراز کرد: خوشبختانه به‌واسطه پشتیبانی خیلی خوبی که شرکت عمران شیرین‌شهر‌ انجام داد در فاصله زمانی 4ماهه گذشته کار محوطه‌سازی، آسفالت و خدمات‌رسانی به‌خوبی انجام شد و برای اینکه شهر شیرین‌شهر توسعه پیدا کند و بخشی از نیاز مردم اهواز و شهرهای پیرامون پوشش داده شود کار آماده‌سازی اراضی با محوریت بخش خصوصی در حال انجام است.

اکبری با بیان اینکه تقاضای بسیاری از سوی بخش خصوصی برای ساخت مجموعه‌های ویلایی در "شیرین‌شهر" و "رامین" وجود دارد، عنوان کرد: تقاضای بسیاری برای سکونت در سازه‌های ویلایی به‌عنوان خانه دوم در کوتاه‌مدت وجود دارد و قطعاً با پیشرفت پروژه‌های ویلایی و فراهم کردن سایر خدمات روبنایی فعالیت‌های اقتصادی نیز در این شهر صورت می‌گیرد که می‌تواند موتور محرکه کسب‌وکار و اشتغال در این شهرها باشد.

وی خاطرنشان کرد: گفتگوهایی با سرمایه‌گذاران در خصوص فعالیت‌های تولیدی مانند تولید درب و پنجره و نئوپان صورت گرفته که به‌سبب وجود مواد اولیه موجود در این منطقه برای سرمایه‌گذاران دارای صرفه اقتصادی است؛ اگر این سرمایه‌گذاری‌ها به نتیجه برسد بدون شک همه شاغلان این صنعت از ساکنان شیرین‌شهر خواهند شد.


مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار