تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۱۷۸۷۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیکر پاک شهید نجم‌الدین باوی در کوت عبدالله تشییع شد‌
آیین تشییع پیکر پاک و مطهر سرباز شهید نجم الدین باوی از شهدای مدافع وطن در کوت عبدالله برگزار شد.
  با حضور پرشور و باشکوه مردم خوزستان، پیکر پاک و مطهر سرباز شهید نجم‌الدین باوی از شهدای مدافع وطن در کوت عبدالله تشییع شد.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی در روستای ابودبس شهر کوت عبدالله شهرستان کارون استان خوزستان برگزار شد که شرکت‌کنندگان پیکر پاک سرباز شهید نجم الدین باوی را تا دروازه های بهشت بدرقه کردند.

آئین تشییع پیکر پاک شهید نجم الدین باوی از ابتدای زادگاهش روستای ابودبس آغاز شد و تا مسجد شفیع المسلمین این منطقه در خیابان شهید کاظم باوادی ادامه داشت.

جمعی از مردم خرم آباد و نیروهای انتظامی استان لرستان نیز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید نجم الدین باوی شرکت کردند. پس از آن پیکر شهید تا خانه پدریش تشییع شد و دوستان، بستگان، خانواده و همسایگان با وی وداع کردند.

خانواده شهید مدافع حرم جبار عراقی و دوستان شهید حمیدرضا فاطمی اطهر در این برنامه حضور داشتند و خانواده شهید نجم الدین باوی را مورد تفقد قرار دادند.

حجت‌الاسلام جاسم خضیراوی امام جمعه شهرستان کارون و جمعی از روحانیون خوزستان بر پاک شهید مدافع وطن نجم الدین باوی نماز اقامه کرد. با حضور خانواده شهدا از جمله خانواده سردار شهید سید حمید تقوی فر، خانواده شهید قاسم سالمی و دوستان شهید حجت الله رحیمی تلقین شهید قرائت شد و پس آن شهید نجم الدین باوی در خانه ابدیش آرام گرفت.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار