تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۷۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نشتی لوله نفت عامل انتشار بوی نامطبوع هوای مسجدسلیمان بود
 رییس سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان مسجد سلیمان گفت: روز چهارشنبه یک لوله انتقال نفت دچار نشتی شد و نفت از طریق یک آبراهه به سایر نقاط شهر تسری یافت و سبب انتشار بوی نامطبوع در برخی نقاط این شهرستان شد.
 
وحید شالویی افزود: نفت از طریق یک آبراهه در نقاط مال کریم، تمبی و شیخ مندلی مسجدسلیمان منتشر شد که این بوی نامطبوع تا چند ساعت در فضا منتشر شد، درحال حاضر به دلیل تعمرات این لوله، شرایط عادی است.
شالویی در خصوص تخلف شرکت نفت در انتشار بوی نامساعد در هوا افزود: طبق قوانین و مقررات موجود، آلودگی محیط زیست تخلف است و پس از پایان تعطیلات روند اداری این تخلف را پیگیری می کنیم.
وی تصریح کرد: مسئولان شبکه بهداشت تاکنون گزارشی مبنی بر مسموم شدن شهروندان به دلیل انتشار بوی نفت اعلام نکرده اند.
تلاش های خبرنگار ایرنا برای مصاحبه با فرماندار شهرستان مسجدسلیمان در این خصوص به دلیل عدم پاسخگویی وی بی نتیجه باقی ماند.
مسجد سلیمان با بیش از یکصد و 13 هزار نفر جمعیت در شمال شرقی خوزستان است و در سال 1908میلیادی مصادف با سال 1287 خورشیدی برای نخستین بار چاه نفت در این شهر فوران کرد.
مسجدسلیمان در شمال شرقی استان خوزستان و در 150 کیلومتری اهواز واقع شده است که از شمال به دزفول ، از شرق به استان چهارمحال بختیاری و ایذه ، از جنوب به رامهرمز و از غرب به شوشتر محدود می گردد .
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار