تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۷۸۷۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملت با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمن را خنثی خواهند
 

 خطیب جمعه شادگان با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۲۲ بهمن گفت: امسال نیز مردم شکوهمندتر از سال گذشته در انقلاب شرکت می کنند و توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

  حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه شادگان که درمحل مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به تأثیر تقوا در زندگی انسان اظهارکرد: تنها لباسی که هم در دنیا و هم در آخرت انسان را عاقبت بخیر می‌کند، تقوا است.

وی با اشاره به ۱۹ بهمن و روز نیروی هوایی و سالروز بیعت همافران با امام (ره) در سال ۵۷ افزود: حرکتی که ارتش و نیروی هوایی انجام داد، ارزش بسیار بالایی داشت، زیرا هنوز انقلاب به پیروزی نرسیده بود و احتمال های مختلفی وجود داشت و کسی نمی توانست پیروزی انقلاب را پیش بینی کند.

خطیب جمعه شادگان تصریح کرد: بیعت نیروهای ارتشی با امام راحل بیعتی تاریخی، به‌موقع و با بصیرت بود که در حقیقت پایه‌های حکومت شاهنشاهی را متزلزل کرد و همافران نیروی هوایی گام بزرگی برای نابودی رژیم شاهنشاهی برداشته و آخرین ضربه را به این رژیم وارد کردند.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به ۲۰ بهمن سال روز عملیات پیروزمندانه والفجر ۸ افزود: این عملیات سرنوشت جنگ را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد و رژیم بعث و حامیانش را به انفعال کشاند.

حجت الاسلام شرفی عملیات والفجر ۸ حماسه‌ای بی‌نظیر در دوران دفاع مقدس به شمار میرود که رشادت رزمندگان در این عملیات ماندگار شد.

وی در فراز دیگری از خطبه‌های خود به سالروز تشکیل حفاظت اطلاعات سپاه اشاره کرد و این سازمان را حلقه کامل کننده ماموریت سپاه دانست و گفت: سپاه مولود و از برکات انقلاب بوده و خاکریز دفاع در عرصههای مختلف محسوب میشود که همواره با حضور قوی و نیرومند توطئهها را خنثی کرده است.

خطیب جمعه شادگان درادامه ضمن دعوت مردم به شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امسال نیز مردم شکوهمندتر از سال گذشته در انقلاب شرکت می کنند و به عنوان خاری در چشم دشمنان بوده توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام شرفی درپایان خطبه های خود عنوان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن علاوه بر تجدید میثاق ملت ایران با امام خمینی (ره)، رهبری و آرمان ‌های نظام و انقلاب ،به‌ منزله مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و متحدانش است

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار