تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۷۸۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اندیمشک:
بیانیه گستاخانه اتحادیه اروپا نباید بدون پاسخ بماند
امام جمعه اندیمشک گفت: اخیرا اتحادیه اروپا بیانیه‌ای گستاخانه در خصوص ایران منتشر کرده است که نباید بدون پاسخ بماند.
 حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اندیمشک اظهار کرد: حضور شما مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بیان‌گر ثبات قدم‌تان در پاسداشت خون شهدا است.

وی افزود: دشمنان نظام چهل سال علیه انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی داشته‌اند اما مهمترین عامل بازدارنده این توطئه‌ها حضور پرشور و انقلابی شما مردم عزیز بوده است.

امام جمعه اندیمشک گفت: به‌دلیل فرارسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی، حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار مهم و بیانگر اقتدار نظام است و از سوی دیگر نشان می‌دهد که مردم ما تحت تاثیر تلاش های استکبار قرار نگرفته‌اند.

وی ادامه داد: در این جنگ تمام عیار نشان داده‌ایم ملت غیور ایران اسلامی با عزم و اراده و انگیزه در طول این چهل سال مشکلات خود را با نگاه به درون حل کرده‌ است.

حسینی نوری در ادامه با اشاره به بیانیه 12 ماده ای اتحادیه اروپا در خصوص ایران گفت: برخی از بندهای این بیانیه در خصوص اینکه ایران در زمینه موشکی برد و دقت موشک‌هایش را ادامه داده و از جبهه مقاومت حمایت می‌کند، این بیانیه گستاخانه اتحادیه اروپا نباید از طریق وزارت خارجه بدون پاسخ بماند.

وی افزود: برخی افراد در درون نظام اسلامی از برنامه‌های اتحادیه اروپا حمایت کرده و تلاش می‌کنند تا این بندها برآورده شود، این نکته را بدانید که هر کاری برای اینها انجام بدهید بازهم به‌دنبال بهانه دیگری خواهند بود.

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: رمز ماندگار نظام اسلامی پایبندی و صیانت از دستاوردهای انقلاب و مبارزه با استکبار است، چون اعتماد به نفس خود را بدست آورده‌ایم،  اما متاسفانه برخی‌ها تلاش می‌کنند ما را به دامان اروپا و امریکا بکشانند.

وی در پایان گفت: از مردم عزیز دعوت می‌کنم بخاطر حساسیت بهمن امسال با قدرت و صلابت در راهپیمایی این روز شرکت کنند.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار