تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۷۸۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سایت مخابرات باباروزبهان درارتفاعات لالی به بهره برداری رسید
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی 9 سایت در حوزه ارتباطات سیار در شهرستان لالی برای پوشش دهی بهتر خطوط تلفن همراه همراه اول و اینترنت نسل جدید مورد بهره برداری قرار گرفت.

رحیم فلاح زاده مدیر منطقه مخابرات خوزستان روز جمعه در آیین افتتاح سایت مخابراتی منطقه سخت گذر بابا روزبهان از توابع شهرستان لالی افزود: این سایت در منطقه ای سخت گذر قرار دارد و با افتتاح آن پوشش مخابراتی خوبی در منطقه ایجاد می شود.
وی اظهار داشت: سه سایت دیگر در منطقه هارکیزه، دره شور و تمبل در دهه فجر کلنگ زنی می شوند که با افتتاح آنها قسمت های فاقد پوشش نیز از خدمات مخابرات بهره مند می شوند.
فلاح زاده با بیان اینکه این سه سایت در فروردین 98 تکمیل و راه اندازی می شوند گفت: با راه اندازی این سایت ها جاده لالی و قلعه خواجه به زیر پوشش شبکه تلفن همراه خواهند رفت.
رییس مخابرات شهرستان لالی نیز در این آیین اظهار داشت: برای تکمیل و راه اندازی دکل 30متری سایت باباروزبهان بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه شده است که به دلیل سخت گذر بودن هزینه های ساخت این سایت 2 برابر دکل های معمولی بود.
عبدالله احمدی یادآور شد: با بهره برداری از این سایت خط تلفن همراه زایران امامزاده باباروزبهان و روستاهای اطراف زیر پوشش شبکه مخابرات قرار می گیرد و دغدغه گردشگران و ساکنان روستا رفع می شود.
امامزاده باباروزبهان یکی از مناطق سیاحتی و گردشگری مهم از توابع شهرستان لالی است و در 45 کیلومتری این شهرستان قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار