تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۷۸۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام تقدیر مردم دزفول از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
مردم شهیدپرور دزفول با صدور پیامی از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت نامگذاری موشک زمین به زمین «دزفول» تقدیر کردند.
پیام تقدیر مردم دزفول از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 پس از رونمایی از موشک زمین به زمین با نام «دزفول» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم شهید پرور دزفول طی پیامی از سردار سرلشکر عزیز جعفری، فرمانده کل سپاه تقدیر کردند.

متن پیام صادر شده از سوی مردم دزفول به شرح زیر است:

پاسدار برادر عزیز جعفری

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حمد و سپاس فراوان ذات اقدس الهی را که توفیقمان داد ، عطر خوش خدمت خالصانه را در فضای عطر آگین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، از عمق وجودمان استشمام نموده و توفیق طریق و سیر الی‌الله ، به یُمن رشادت های انسان های پاکباخته در سیر تاریخ صدر اسلام تا عصر شکوهمند انقلاب اسلامی ، با راهنمایی یگانه قرن حضرت امام خمینی (ره) و همه رهپویان مکتبش خاصه شهدایِ به خدا پیوسته رفیقمان گردید.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی چهل سال از عمر مبارک خود را سپری نموده است که تاکنون به یُمن هدایت آن پیر فرزانه ی انقلاب و نایب بر حقش امام خامنه ای، و نیز به همت مردان و زنان این سرزمینِ ولایی، توطئه های سخت و نرم دشمنان قسم خورده را با شکست مفتضحانه روبرو کرده و الگوی تمام عیار آزادی خواهان جهان شده تا ندای مقاومت و ایستادگی، از شرق تا غرب عالم را فرا گیرد و دین و دنیای غرب را با چالش روبرو کرده باشد. 

چهل سال سرافرازی ، عزت ، اقتدار و پیشرفت شاید واژه ای کوتاه در تبیین دستاوردها و همت شما سربازان این سرزمین پاک باشد. از جمله دستاوردهای عظیم و اقتدار آفرین شما که به همت جوانان عزیز و تازه روییده از مکتب و گفتمان امامین انقلاب به رخ جهانیان و جهانخواران کشیده شده است ، ساخت موشک زمین به زمین دزفول که نمادی از مقاومت و ایستادگی و رادمردی مردم شهیدپرور شهرستان دزفول در سالیان دفاع مقدس است.

برادر عزیز سردار جعفری؛
هرگونه قدردانی و سپاس از سرداران رشید اسلام و انقلاب اسلامی در مقابل عظمت و مجاهدت ها و دلاوری های شما کوچک و ناچیز است و همانطور که امام راحل فرمودند: نمی دانم با چه زبانی احساسات و علاقه ی خویش را به شما سربازان گمنام و سرداران دلاوری که طوفان خشم این امت حزب الله از سینه صحنه ی کارزار شما جوشیده است بیان نمایم.

 ما بسیجیان و سربازان جان بر کف امام خامنه‌ای (مدظله) در ناحیه مقاومت بسیج دزفول و مردم پایتخت مقاومت ایران اسلامی، دزفول؛ به تبعیت از آن امام همام وظیفه ی خود می دانیم تا به سهم خود از پاسداری های ارزشمند شما و همرزمانتان در طراحی و بهره برداری از موشک زمین به زمین دزفول که نمادی از مقاومت در برابر ظلم ظالمان و ترویج شعار ما می توانیم انقلاب اسلامی است ، سپاسگزاری نماییم و از خداوند منان برای شما سردار بسیجی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در سراسر گیتی و نیل به فیض شهادت را مسئلت می نماییم.

بسیجیان و مردم ولایتمدار پایتخت مقاومت و پایداری ایران اسلامی - شهرستان دزفول



مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
0
با سلام اخبار اعلام کرده گوشت به صورت اینترنی و درب منزل در تهران عرضه می شود لطفا از مسئولین بپرسید ما شهرستانیها أدم نیستیم یا علف خوارسم
:
:
:
آخرین اخبار