تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۷۸۷۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بقاع متبرکه هندیجان و ماهشهر نیازمند توجه بیشتر مسئولان است
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه هندیجان و ماهشهر گفت: امامزاده های شهرستان های هندیجان و ماهشهر نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان شهری و استانی است.
سعید حمودی اظهار داشت: از عموم مردم عزیز دعوت می‌کنم در عزاداری یاس نبوی در بقاع متبرکه و مساجد حضوری پرشور داشته باشند. امامزاده های این دو شهرستان نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان شهری و استانی است.

وی افزود: با توجه به اینکه بقاع امامزاده حمزه بن موسی (ع) و سید صالح (ع) در ماهشهر و امامزاده عبدالله بن محمد باقر (ع)، میرنعمان (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) در شهرستان هندیجان قطب‌های مذهبی و فرهنگی منطقه هستند متاسفانه به جز امامزاده عبدالله (ع) که در حال توسعه است، سایر بقاع از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند و این امر توجه بیش از پیش مسئولان و مردم منطقه را می‌طلبد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه هندیجان و ماهشهر بیان کرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده با مسئولان و ادارات شهرستان‌ها مراسم پیاده روی از ماهشهر به امامزاده حمزه (ع) در روز شنبه از ساعت 7 صبح و با سخنرانی امام جمعه ماهشهر همچنین اطعام عزاداران را خواهیم داشت.

وی گفت: شهرستان هندیجان سوگواره یاس نبوی با همکاری هیئت فاطمیون به مدت 3 شب با سخنرانی امام جمعه شهرستان در مسجد جامع هندیجان برگزار می شود.

حمودی عنوان کرد: و به مدت دو شب با سخنرانی حجت الاسلام مطهری و مداحان استانی در امامزاده عبدالله (ع) مراسم دیگری در هندیجان برگزار خواهد شد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار