تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۷۸۷۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جاده دسترسی روستای چولانه دشت آزادگان در حال بازسازی است
معاون فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: مسیر دسترسی روستای چولانه از توابع بخش مرکزی شهرستان دشت آزادگان که بر اثر سیلاب هفته گذشته تخریب شد توسط نیروهای راهداری در حال ترمیم و بازسازی است.
 زاهد فردوس پناه بیان کرد: تردد در این مسیر برای اهالی روستا سخت و دشوار شده است که نیروهای راهداری در حال ترمیم و آزاد سازی این جاده هستند.
فردوس پناه با اشاره به وضعیت روستاهای مچریه و آلبوعفری در این شهرستان ادامه داد: سیل بندهای این 2 روستا که هفته گذشته به دلیل افزایش دبی رودخانه کرخه شکسته شده بودند کاملا ترمیم شدند و مردم روستای مچریه نیز که به دلیل جاری شدن سیلاب از روستا تخلیه شده بودند در حال برگشت به خانه های خود هستند.
معاون فرماندار شهرستان دشت آزادگان ادامه داد: همچنین بند مقابل یک لوله زهکشی زمین کشاورزی در روستای دهلاویه دشت آزادگان شامگاه جمعه به دلیل حجم و فشار آب شکسته شد که باعث جاری شدن آب در این منطقه شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه امکانات و تجهیزات در این منطقه محدود است نهایت تلاش را برای بستن این لوله انجام خواهیم داد.
گفتنی است روستای چولانه از توابع بخش مرکزی شهرستان دشت آزادگان است که بیش از 40 خانوار در آن ساکن هستند.
هفته گذشته با رهاسازی آب از سد کرخه دبی رودخانه کرخه افزایش یافت و باعث شکسته شدن 2 سیل بند روستاهای مچریه و آلبوعفری شهرستان دشت آزادگان شد و اهالی روستای مچریه که 30 خانوار بودند از روستا تخلیه شدند.
شهرستان دشت آزادگان با مرکزیت شهر سوسنگرد در غرب خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار