تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۷۸۸۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ممنوعیت عرضه گوشت مرغ کشتار روز بصورت قطعه بندی در واحدهای صنفی/بازار مرغ از روزهای اینده روند کاهشی دارد

ممنوعیت عرضه گوشت مرغ کشتار روز بصورت قطعه بندی در واحدهای صنفی/بازار مرغ از روزهای اینده روند کاهشی دارد
خوزنیوز: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنع‌ت معدن وتجارت استان گفت : نظارت بیشتری بر فروشندگان مواد پروتئینی بویژه مرغ فروشان از ایام پایانی سال صورت میگیرد .

به گزارش خوزنیوز و به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان ، رحمانی زاده  با اعلام این خبر افزود : برابر اعلام ستاد تنظیم بازار استان  عرضه گوشت مرغ و قطعات آن به صورت بسته بندی ممنوع است .


وی ادامه داد : مرغ فروشی ها می بایستی به درخواست مشتری اقدام به خرد کردن مرغ نمایندو به قیمت اعلام شده عرضه نمایند  و نبایستی مرغ کشتار روز را به صورت قطعه شده و با قیمت بالاتر عرضه کنند .

وی تاکید کرد : بازرسان سازمان درسطح استان ضمن تشدید اقدامات نظارتی در این خصوص با متخلفان وفق مقررات برخورد قانونی لازم را اعمال خواهند نمود .

رحمانی زاده  همچنین از پایش و رصد مستمر وروزانه بازار  مرغ خبر داده و اضافه کرد : با اقدامات صورت گرفته طی روزهای آتی شاهد روند کاهشی قیمت  مرغ  کشتار روز در استان خواهیم بود. وی ازمردم شریف استان درخواست کرد به اندازه نیاز خوداقدام به خرید مرغ نمایید چون در روزهای اینده شاهدکاهش قیمت ان خواهیم بود

وی گفت : درتاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ با مصوبه ی قرارگاه فرماندهی اقتصادی  وحکم قضایی با یک تیم منسجم  یک واحد صنعتی کشتارگاه در اهواز پلمپ گردید واین هشداری به تمام کشتارگاههای درسطح استان میباشد که اگر تخلف کنند به سرنوشت این کشتارگاه یعنی پلمپ میگردند

 رحمانی زاده ضمن تاکید بر رعایت قیمت  مرغ کشتار روز که توسط سازمان سازمان جهاد کشاورزی وسازمان صنعت معدن وتجارت تا اطلاع ثانوی جهت مصرف کنندگان ۱۴۸۰۰ تومان مصوب گردید تاکید کردکه مرغ فروشها درصورت افزایش قیمت به هردلیلی پرونده ی گرانفروشی برای انها تشکیل میگردد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت استان با اشاره به تداوم اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۳۹۸  از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات صنفی و اجحاف در حق مصرف کنندگان سریعا مراتب را از طریق ستاد خبری 124 این سازمان جهت حضور بازرسان در محل و رسیدگی به موضوع ، اطلاع رسانی نمایند .
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
بردارید باری همه مرغ فروشی ها پرونده تشکیل دید
همشون بالای 15 و 16 تومن میفرشن

آخه چرا خودتونو گول میزنید
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
دیشبا با همسرم خریدیدم 16500

بقیه هم همه شون همین قیمت بودن

اینا همش حرف های بی حساب میزنن
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
وقتی بازرسی ها الکی باشه

وقتی نظارت بی قدرت و پارتی باشه

وقتی دوست و اشنا بازی باشه

همینه

هیشکی حساب نمیبره چرا

همه قیمت هاشون بالاتره
مینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
مرغ به این قیمت نیست
این اطلاعات رو از کجا می ارن

همش دروغ آخه چرا
:
:
:
آخرین اخبار