تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۷۸۸۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث پل ولایت اهواز یک اقدام بزرگ بین بخشی بود
فرمانده قرارگاه کربلا گفت: احداث پل ولایت اهواز یک اقدام بزرگ و همکاری بین بخشی در استان خوزستان بود.
سردار احمد خادم سیدالشهدا پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های بلوار شهیدان خادم سیدالشهدا و پل ولایت اهواز، ضمن تشکر از موافقت مقام معظم رهبری برای در اختیار قرار دادن زمین گلف به شهرداری اهواز برای برش کوه، اظهار کرد: وقتی شهرداری درخواست داشت پل از گلف بگذرد، کار مهندسی، حفاظت و ایمنی کارگاه و دیگر اقدامات مورد نیاز توسط ما و سپاه انجام و گزارش به مقام معظم رهبری ارسال شد که پس از اخذ مجوزها، ایشان نیز فرمودند زمین گلف در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

 وی با اشاره به پیگیری های استاندار خوزستان و شهردار اهواز برای اجرای این پروژه، افزود: باید برای اجرای این پروژه کوه شکافته می شد از این رو سنگین بود.

سردار خادم سیدالشهدا با بیان اینکه این راه میلیاردها تومان صرفه جویی سوخت داشته  و سبب رفاه مردم می شود، اجرای این پروژه نشان داد اگر تمامی مدیران استانی اعم از ادارت، سازمان ها، نیروهای مسلح و سپاه دست به دست هم دهند، می توانند کوه را بشکافند.

فرمانده قرارگاه کربلا بیان کرد: پل ولایت۴۸ تا ۴۵ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و برای اجرای آن ۶۳۰ هزار متر مکعب از کوه برداشته شد. همچنین حدود ۷ هزار متر مکعب سنگ کاری، ۱۱ هزار مترمکعب زیر اساس، ۴۲۰۰ متر مکعب بتن ریزی  و برخی از اقدامات انجام شده هستند و بهره برداری از آن تأثیر بسزایی در ترافیک شهر دارد.

وی با اشاره به همکاری های بین بخشی در اجرای این پروژه، گفت: باید دست به دست هم دهیم و مردم و مسئولین تلاش کنند تا وظایف ذاتی انجام شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار