تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۷۸۸۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۰۰ نقطه استان خوزستان میعادگاه راهپیمایی ۲۲ بهمن
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان از برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه سال جاری در بیش از ۱۰۰ نقطه استان خبر داد.
حجت‌الاسلام والسلمین سید لطف‌الله سپهر   با تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: شب 21 بهمن در تاریخ انقلاب شکوهمند تاریخی و شب الله اکبر است.

وی با اشاره به این‌که در شب 21 بهمن به امر امام راحل مردم به خیابان‌های کشور به ویژه تهران ریختند و با فریاد الله اکبر بساط ظلم، طاغوت و آریامهر را درهم کوبیدند، افزود: مردم با فریاد الله اکبر بیرق اسلام و انقلابی را برافراشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به 22 بهمن ماه و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد: این جشن برای دشمنان انقلاب اسلامی بسیار با اهمیت است و تهدید کرده‌اند که این جشن را در کام ملت ایران تلخ می‌کنند.

وی با بیان این‌که 22 بهمن ماه 97 روزی متفاوت‌تر و باشکوه‌تر در تقویم انقلاب اسلامی ایران ثبت و ضبط می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم خوزستان در هر نقطه‌ای که انقلاب اسلامی به حضور آنها نیاز داشت حضور پیدا کرده و دین خود را به اسلام ادا کردند.

سپهر گفت: در راهپیمایی 22 بهمن عشایر عرب، لر، بختیاری، بهمئی، کرد، قشقایی و لک به فضل الهی صحنه متفاوتی با رنگ‌های متنوعی از لباس‌ها، فضای معطر از گویش‌ها و برافراشته شدن پرچم ایران اسلامی و بیرق یا فاطمه زهرا(س) را نمایان می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه در بیش از 100 نقطه استان خوزستان، ادامه داد: در شهر اهواز فردا از ساعت 9 صبح، از میدان مولوی (سه‌گوش) آغاز و تا چهارراه آبادان ادامه دارد.

وی افزود: سخنران راهپیمایی 22 بهمن ماه فردا در اهواز آقای حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر پیشین آموزش و پرورش هستند.

سپهر با اشاره به فعالیت و راه‌اندازی بیش از 100 غرفه فرهنگی و هنری، خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های صلواتی، گروه سرود، توزیع اقلام فرهنگی در طول مسیر انجام می‌شود. گروه سرود 1357 نفره آموزش و پرورش نیز به اجرا می‌پردازد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار