تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۷۸۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیش‌بینی هوای شهرهای خوزستان در صبح روز ۲۲ بهمن
 
اداره‌کل هواشناسی خوزستان در خصوص وضعیت جوی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه اطلاعیه‌ای صادر کرد. 

 در اطلاعیه اداره‌کل هواشناسی خوزستان ویژه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه آمده است: "بررسی آخرین داده‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت فردا بر روی خوزستان است بنابراین در این مدت بارش باران همراه با رعد و برق، احتمال ریزش تگرگ و تندباد لحظه‌ای مورد انتظار است.

بیشترین حجم بارش‌ها در شمال و شرق خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی تا حوالی ظهر و در مدت زمان راهپیمایی 22 بهمن ماه درشهرستان آبادان نیمه ابری گاهی ابری در بعضی ساعات همراه بارگبار پراکنده و رعد و برق هواهد بود.  همچنین وضعیت جوی در اهواز نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبار پراکنده و گاهی وزش باد قابل ملاحظه است.

در دهدز ابری همراه با بارش، رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود. در رامهرمز نیمه ابری تا ابری همراه با بارش و رعد و برق و گاهی وزش باد قابل ملاحظه پیش بینی می شود. 

همچنین وضعیت جوی در امیدیه نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد قابل ملاحظه و در شوشتر نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد قابل ملاحظه پیش بینی می شود.

وضعیت جوی در این مدت در ایذه ابری همراه با رگبار، رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و در ماهشهر نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار، رعدوبرق و گاهی وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود.

همچنین وضعیت جوی در بستان قسمتی ابری و به تدریج کاهش ابر با احتمال بارش پراکنده و مه صبحگاهی و در مسجدسلیمان ابری همراه با رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود.

همچنین وضعیت جوی در بهبهان ابری همراه با بارش، احتمال رعد و برق و گاهی وزش باد قابل ملاحظه و در هندیجاننیمه ابری تا ابری همراه با رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود. 

وضعیت جوی در اندیمشک نیز قسمتی ابری به تدریج کاهش ابر با احتمال بارش پراکنده و در لالی و آغاجارینیمه ابری تا ابری همراه با رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد قابل ملاحظه و در رادار اهواز نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبار پراکنده و  گاهی وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود.

وضعیت جوی در شادگان نیز نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق، درشوش و دزفول نیز قسمتی ابری به تدریج کاهش ابر با احتمال بارش پراکنده و در  گتوند نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود."
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار